вторник, 28 юни 2016 г.

Моят мъж еба циганка в устата

Една Събота пътувахме към село когато на банкета видяхме една циганка.Циганката беше младо симпатично момиче.Когато я подминахме с колата ме осени идеята да направи свирка на моя мъж. - Искаш ли циганката да ти направи свирка? - Не неискам. - Що хубава беше... ко толкоз... искам да гледам как ти лапа хуя.Дай да направим тази щуротия. - Оф добреее каза той и извъртя колата. Спряхме колата до нея и аз си отворих прозореца. Колко искаш за свирка? - 15лв Добре искам да направиш една свирка на моя мъж. -Ааа как така - смути се циганката. - Ами на така... нали затова си тук.Циганката се поколеба, но се качи в колата.Отбихме няколко метра навътре в полето и мъжът ми седна на задната седалка при нея.Свали си гащите и тя му наниза един презерватив и започна да му духа.Гледката много ме възбуждаше.Подмокрих се.Циганката не беше добра в свирките и аз подканих моя мъж да и го набий в устата.Той послушно я хвана за косата и започна да и го набива в устата.След няколко тласъка циганката се задави и понечи да се изправи, обаче аз казах на моя да я хване здраво и да я ебе в устата.Бях много възбудена.Той я хвана здраво и започна да я чука в устата.Циганката пак започна да се дави и направи на моя мъж хуя целия в лиги.По едно време се дръпна рязко извади си хуя от устата и каза: - Стига недей такаааа и не си довърши изречението когато моя пак я хвана за главата и я натискаше грубо към хуя си. По едно време я натисна силно и тя го пое целия в устата си.Повърна.Оцапа седалката и долу пода, ама не ми пукаше.Достави ми удоволствие да гледам как мъжът ми издевателства над нея и как я ебе в циганската уста.Сълзи се стичаха от очите и... беше с размазан грим, цялата в сополи, повърня, разрошена коса... изглеждаше като долен боклук.Тя такава си и беше, обаче моя мъж беше непощаден и продължаваше да си тика дебелия кур в устата и. Циганката вече престана да се дърпа и спокойно чакаше моя мъж да се изпразни, да си вземе парите и да избяга.Обаче не беше толкова лесно.Бая я озори, всъщност направо си я измъчи. След няколко минути той я бутна рязко от хуя си издърпа презерватива и започна да я пръска със сперма.Омаза я цялата.Коса, лице... очите и не се виждаха от сперма.Циганката извади кърпички и започна да се почиства, а мъжът ми беше повече от доволен.