събота, 25 февруари 2017 г.

Цигани ебаха Елена пред очите ми

Вчера ми звънна телефона.Непознат номер.Вдигнах.На отсрещната страна беше наглата курвичка Елена.Каза ми, че искала да ни дойде на гости и след малко тръгвала.След като затворих телефона веднага звъннах на моя мъж и му казах да търси цигани да ебат Елена.След като свърших работа тя ме взе отидохме да пием кафе и когато се прибрахме в нас моя пиеше ракия с трима циганина.Направих се на учудена и го попитах какви са тези, а той изигра театър пред нея, че са колеги и се черпят.Присъединихме се и ние при тях и като ударихме няколко чашки моя стана и тръгна уж до магазина за цигари, казах му, че и аз ще отида с него.Това беше знак циганите да почват да я ебат.Помислих, че Елена ще поиска да остана с нея, но тя вече танцуваше с единия и изобщо не и пукаше, че ще я оставим с трима непознати мъже и то цигани.Излязохме с моя и долу пред входа запалихме цигари.След като ги изпушихме се качихме.И като влязохме в хола те вече я бяха подхванали.Елена беше с разкъсана тениска и единия и биеше шамари по цицките, а другите двама я удряха с куровете по лицето.Помислих си, че може би ще се смути като влезем, но тя изобщо не се притесни каза само ние почнахме веселбата и лакомо лапна единия кур.И докато лапаше кура гледаше жадно към моя мъж.Ах каква е курва.Ауу каза тя и извади хуя от устата си... мирише иди да се измиеш... тези думи ядосаха циганина и той пак си навря кура в устата и.Тя понечи да го извади от устата си, но това още повече го ядоса и той я хвана здраво за главата и започна грубо да я чука в устата, тя се задави и му направи целия хуй в лиги.Имаше лиги и по космясалите му топки.И въпреки, че я давеше, той нито за миг не спря.Чукаше я груво в устата, после започна да я чука другия, а този който си играеше с цицките и вече я лижеше.Беше разрошена, с размазан грим и цялото и лице беше в лиги.Тази гледка ми харесваше.Исках да бъдат груби с нея.Исках да я скъсат от ебане.Накрая този който я лижеше я положи по гръб и рязко и вкара големия си хуй в путката и.Така я заболя, че тя както духаше на единия го ухапа.Явно силно го ухапа, защото той си извади хуя и от болка клекна на земята.Кого хапиш ти ма каза другия циганин и започна да я бие с черния кур през лицето.Никой...без да искам... тя започна да се извинява, но той не я остави да се доизкаже и рязко и напъха целия хуй до топките в гърлото и.А третия циганин не спираше да я клати.Този с ухапания хуй се свести, хвана я грубо за косата и също и навря целия си хуй в гърлото и.Кого хапиш ти ма курво.И пляс удари и силен шамар през лицето, докато му беше лапнала целия кур.Тя неможеше нищо да каже заради кура в устата и само силно измънка.Пляс още един силен шамар... кажи ма... тя горката неможеше нищо да каже.Покорно със сълзи на очи гледаше циганина с хуя в устата.Тази гледка много ме възбуди...усетих как цялата се подмокрих, просегнах се и стиснах моя за пакета през дънките.Той беше много надървен.Явно на него също му харесваше гледката.Дръпнах си полата нагоре, отместих си прашката на една страна и забих средния си пръст във вагината си.Ох бях толкова влажна.Бях много възбудена.Просегнах се и започнах нетърпеливо да разкопчавам дънките на моя мъж.Извадих му хуя, изплюх се на хуя му и започнах да му правя чикия докато си бърках в путката.А Елена вече беше на сандвич.Те я ебаха грубо, тя лапаше хуй и поемаше тежките удари.Този на който лапаше и напълни устата със сперма и и каза да гълта, тя обаче неискаше и изплю спермата и тя падна върху гърдите на този който беше яхнала.Той извика силно и стана взе една салфетка и започна да бърше.Другите цигани се засмяха, а единия и го мушна в анала, след като циганина се избърса и каза да лапне салфетката, тя обаче се дърпаше, той и заби един шамар и каза лапай ма.Тя обаче неискаше, и това още повече го ядоса, а аз умирах от възбуда и вече си бърках с два пръста и яростно търках хуя на моя мъж.Циганина и я хвана за главата и се опита да и пъхне салфетката обаче тя стискаше силно със зъби, а другия неспираше да я работи в ануса.Тогава циганина я хвана грубо за косата, тръшна я по гръб удари и два много силни шамара, после с едната ръка я хвана силно за главата, а с другата и стисна носа да не диша.Това явно много вузбуди моя мъж и той започна да ме пръска със сперма, а аз му биех бърза чикия и спермата хвърчеше навсякъде.А когато Елена понечи да си поеме дъх циганина и вкара салфетката.Бузите и горяха, бяха много червени от шамарите.След като и навря салфетката в устата той я обърна на кучешката и започна да я ебе в задника.Тя започна да реве от унижение и болка.Това беше много извратено, и не само това... извратено беше и да гледам как я ебат и да мастурбирам пред непознатите цигани.Това вече преля чашата на моята възбуда и мощен оргазъм завладя тялото ми.Започнах да се гърча, а влагалището ми на мощни откоси започна да пръска мъзга.Един такъв мощен откос я уцели по лицето.Незнам колко секунди се гърчех и пръсках мъзга, но ми се стори цяла вечност.След като свърших с моя влязохме в банята.Той ме изчука и тъкмо излизахме от банята когато чухме силен вик, влязохме да видим какво става и заварихме как я чукаха тримата.Единия в путката, другите двама в ануса.Това доста зор и даваше и тя крешеше като заклана.Моля ви кажете им да спрат.Тя се молеше, те обаче бяха безмилостни и яко набиваха куровете си в дупките и, а ние неискахме да се намесваме.Накрая тези който я ебаха в гъза като си извадиха куровете имаха лайно по тях.Накараха я да духа.Тя неискаше обаче след няколко шамара пое хуйовете в уста със затворени очи.Накрая всички се изредиха да и се изпразнят в устата.И когато и казаха да гълта иначе пак ще има бой, тя преглътна унизена спермата.След като преглътна тя се отпусна на дивана омаломощена.Цялата беше в пот, миришеше на цигани, путката и ануса и бяха много зачервени от зверското ебане.Косата и разчорлена, лицето и цялото в размазан грим...изглеждаше като парцал.Като най- долния боклук.Аз бях много доволна.И много възбудена.Изпратих циганите да си ходят и започнах да мастурбирам пред Елена.Тя беше много изморена, вече не и беше до нищо и само лежеше свита на кълбо на земята, а аз извратената седях срещу нея и си бърках във вагината.И няколко секунди преди да свърша станах и застанах над нея.Мъзгата ми започна да се стича върху нея.Опръсках я цялата с мъзга.Това беше адски готино и адски извратено.Лицето ми гореше от възбуда.Това толкова много ми хареса, че продължих да си бъркам в путката и я пръсках с мъзга още няколко пъти.Тя заспа на пода, гола, а аз отгоре и мастурбирам докато спи и я пръскам с мъзга.Толкова много я пръсках, че тялото и беше цялото мокро.По едно време дойде и моя и започнах пак да му бия чекия и накрая и него изпразних.Елена си спи на земята, а аз нестига, че я окъпах цялата с мъзга, ами накрая и сперма имаше.Без да я бърша, само и хвърлих едно одеяло и я оставих да спи на земята.Това беше невероятна вечер...

Няма коментари:

Публикуване на коментар