понеделник, 21 ноември 2016 г.

Групов секс с цигани за наказание

Чух, че вратата се отключва и се събудих.Все пак реших да се направя на заспала.Бях му сърдита на моя мъж.След малко в стаята се светна и чух да казва момчета дръжте я ... И тогава се обърнах и видях трима мургави в спалнята и моя мъж видимо пиян.Изкрещях! Стреснах се... Какво става тука бе казах на висок тон, а циганите вече мачкаха циците ми през нощницата.Нали си курва и много искаш да се ебеш ти докарах ебачи ма... извика моя мъж и полюлявайки се седна на ръба на спалнята.Хванете я момчета и я скъсайте от ебане тази курва.Добре батко каза единия и грубо стисна едната ми цица.А,бе я са махайте цигани мръсни, почнах да се дърпам и да ги бутам, но те бяха силни и започнаха грубо да ме обарват.Какво правиш бе изруудддд изкрещях на моя мъж, ще дадеш на тези да ме ебат ли бе.. на тези миризливи цигани ли ме даваш бе...Единия циганин бръкна под нощничката ми и грубо ми скъса прашките и ми вкара грубо един пръст в путката ми.Колкото и да се дърпах и крещях те бяха по силни от мен и си правеха каквото искат.Единия циганин много дебел с голямо шкембе си извади кура и започна да ми бута главата да се наведа и да духам.Не исках...дърпах се...Но той естествено беше по-силен от мен и ме принуди да духам. Наведох се и започнах да лапам на дебелия циганин. Имаше космато потно шкембе, а хуят му бе едър, полумек и с големи вени. Миришеше странно и започна бързо да се втвърдява в устата ми. Разплаках се от унижението на което бях подложена, но продължавах да духам.Докато духах на дебелия циганин другите двама ми разкъсаха ношницата и ми мачкаха циците и се редуваха да ме лижат, а дебелия започна да ме пляска по челото с мазния си хуй.Мачкаха ми циците, бъркаха ми ту в путката ту в ануса с пръсти. Неисках да ме ебат, но нямах избор и реших да не се съпротивлявам а просто да им изпразна куровете и да се свършва.Докато си мислех тези неща единия циганин стана обърна ме по корем като кученце хвана ме с едната ръка за кръста над задника а с другата си намести хубаво кура в путката ми и ми го наби от раз целият. „Ооох…“ изстенах много силно аз.Започна да ме чука като диво животно,страшно грубо,със убийствено бързо темпо и толкова силно,че едва успявах да си поема въздух. Така ме блъскаше, че топките му ме пляскаха по бедрата, а циците ми се люлееха от бързото темпо.Много бързо ме чукаше. Докато този ме ебеше като животно, третия циганин си разкопча дънките и ги смъкна. Боже какво нещо се показа оттам – дебел, дълъг кур, с изпъкнали сини вени, висна пред очите ми, просто не можех да си представя как щеше да изглежда като се надърви съвсем, не исках да мисля.Както бях надупена в кучешката поза се обърнах за милост към моя мъж, а той беше запалил цигара и съсредоточено гледаше и викаше на момчетата да ме скъсат от ебане.Скъсайте я от ебане пичове.Искам путката да я боли една седмица после... мама и курвенската... Циганина зад мен нямаше нужда от мотивация страхотно си ме ебеше в бързо темпо.Хем ме ебеше бързо, хем ми биеше шамари по задника.Третия с най-големия кур легна по гръб и ме накара да го възседна.Аз се разкрачих и се нанизах на хуя му. Този кур няма да го забравя цял живот, влизаше бавно, разпаряше ме, сълзи ми потекоха, но след пет минути вече го яздех като дива.Скачах и скачах отгоре му...И както яздех този кур дебелия циганин ме бутна назад и ми го вкара в задния двор.Е не това беше прекалено два големи цигански кура бяха вътре в мен.Усещах как дупките ми бяха разпънати до краен предел.Започнах да викам като луда, но циганите бяха безпощадни... куровете им влизаха и излизаха.Бяха много груби.Здраво ебаха.Бързо темпо и големи чепове...Полудях.Бях на седмото небе.Болката постепенно премина в огромна наслада.И точно тук откачих.Мръсното ми подсъзнание започна да работи и много се надъхах.Започнах да викам от кеф и да ги подканвам да ме ебат.Не казах и две изречения и третия циганин ми запуши устата с хуя си.Хвахах го с ръка и докато му биех яростна чикия му лапах и главичката.Исках да ме скъсат от ебане.Изведнъж го извадих от устата си изплюх му се страстно на розовата главичка и лакомо пак го сложих в устата си.Погледнах моя мъж със влажен поглед и му казах. - Ти с курове ли ще ме плашиш бе... Виж как хубаво ме ебат.Мислиш, че ми е зле ли... хахах изсмях се подигравателно и отново лапнах циганския кур.Започнах настървено да лапам циганския кур.Незнам какво ми стана, но буквално бях откачила.Лапах като невидяла на циганина.Все едно бях на въже държана.Лапах го целия до топките, биех се с кура през лицето, после пак го лапах, биех му яростна чекия, после пак лапах, близах, смуках му топките, и докато му смуча топките настървено му правех чекия. Не след дълго кура в устата ми започна да бълва топла сперма, това малко ме стресна, но бързо се окопитих и започнах да я събирам в устата си.Явно отдавна не се беше празнил защото ми напълни устата и даже малко преля и сперма се стече по врата ми... И както бях със спермата в устата се изплюх.Исках да наплюя моя мъж с циганска сперма обаче цялата ми уста беше пълна и неможах и оцапах чаршафа със сперма.На чершафа се образува голямо петно от сперма.Въпреки, че не успях се усмихнах доволно на моя мъж.Исках да му е гадно и да съжалява, за постъпката си. - Айде момчета ебете ме... ооо дааа много ми е хубаво.. ох как хубаво ме ебете виках аз.Скъсайте ме от ебане...Искам да ми пръснете всички дупки.Това много ги настърви и двамата започнаха бясно да ме чукат.Оххх колко е хубаво на сандвич оххх виках аз...момчета по лекичко много здраво ебете-приказвах аз за да дразня моя мъж.По едно време дебелия не издържа извади го от ануса ми и ми го сложи пред лицето, отворих уста и мощна струя сперма полетя към ненаситното ми гърло...И този ми напълни устата с топла сперма. Бях доволна остана само циганина с най-големия кур да изпразня и съм готова.Обаче сметките ми се объркаха, защото тези двамата пак започнаха да ги вдигат.Този път дебелия легна по гръб яхнах го, а другия ми го пъхна отзад.А циганина с най-голямото оръжие ми го бутна рязко в устата.Задавих се и той си изкара кура от устата ми целия в лиги.Махна се от погледа ми и след малко ОХХХХ опитваше се да ми го пъхне отзад.Имах един дебел патлак в путката си друг голям кур в ануса и как си мислеше този циганин, че ще поема този огромен чеп в ануса си.Няма как да поема два големи кура в ануса си.Физически е невъзможно.Спри бе спри бе неможе да влезе виках аз, обаче той тъп и упорит натискаше с хуя си дупката ми.И изведнъж ЧУДОООООО. Изпищях от болка.Два големи чепа в ануса ми.Много ме болеше. Пръснаха ми гъза.Не мога да го опиша.Виж бе виж бе казах на моя ще ми разпорят задника.Извърнах назад глава да видя моя мъж дали гледа, а той беше заспал.Тъпанар помислих си...А,бе момчета недейте бе...Боли ме така.Ще ми скъсате задника.О не ...ужас - виках аз.Не не спрете... Разпорихте ме...Стига толкова скъсахте ме от ебане. На тях изобщо не им пукаше и продължиха да ме дупчат.Мургавите момчета бяха безпощадни, а големите им чепове ме пронизваха без капка съвест.Ръгаха, ръгаха.Извърнах глава и гледам на огледалата на тоалетката как три кура бяха вътре в мен.Има един лаф хем те боли хем те сърби...така бях и аз.Хем ме болеше хем много хубаво беше.А накрая когато извадиха двата кура от ануса ми неможах да повярвам какъв анус имам.Дори станах от дебелия циганин и се надупих пред огледалото да видя дали имам кръв.Ануса ми беше много зачервен и отворен широко.И докато с удивление гледах отворения си задник дебелия циганин ме дръпна и ме положи върху хуя си.Хвана ме за ханша и започна с бързи тласъци да ми го набива без пощада.Топките му плющяха по задника ми.Много хубаво ми го набиваше.След като мъжът ми спи и неможе да види как тези мъже ме разпорват от ебане възбудата намаля и казах на циганите да престанат да ме ебат.Исках той да гледа, но те като видяха, че спи дълбоко изобщо не им пукаше какво им говоря.Ебаха ме на сандвич и един кур в устата и постоянно се редуваха... на който духах после ми влизаше в задника.А на който му идваше оргазъма ми буташе хуя в устата за да пия сперма.така ме ебаха, че все едно жена не са виждали...като за последно ебаха.Бяха много груби и много ме гавреха.Всичко ме болеше от ебането.Незнаех на кой свят съм.Анус, уста, путка, всичко беше раздразнено и зачервено.Незнам как да ви го кажа сигурно се повтарям, но аз бях не скъсана, бях съдрана от ебането.В стаята миришеше на цигани, пот и се носеше силна миризма на спермааааа... В стаята миришеше на брутален секс и разврат...Скъсаха ме от ебане.Ебаха ме до 11 на обяд. Изобщо не им броих по колко тека ми направиха, знам само, че изпих много сперма.Мислех си, че като ги изпразня по един път и после няма да могат да ги вдигнат, но след всяко свършване ми даваха хуй в устата надървяха се и пак ме почваха.И всеки път ме ебат здраво... мъжката... без пощада... без милост... дори и със сълзи на очи пак изпитвах кеф.Наистина незнам всеки по колко пъти ме еба, но накрая вече много изморени като не можаха да си вдигнат куровете и ме оставиха.Даже дебелия мангал последен се отказа... кара ме да му го лапам, ама не му става кура и това е... незнам колко време му лапах, но така и неможа да го вдигне и той последен каза, айде да се прибираме.Станаха облякоха се и си тръгнаха.А аз... бях не наебана, аз бях скъсана, протъркана от бруталния групов секс.Влязох в банята да се измия.Жабурих си устата дълго време за да се измия хубаво от спермата.Всичко ме болеше.Легнах и уморена от жестокото ебане веднага заспах.А на сутринта моя ме попита какво е станало.Бил много пиян и нищо не помнел и като му разказах какво е станало той много се възбуди и почна да ме ебе.И само след няколко тласъка го извади и ми се изпразни в устата... така се сдобрихме.