неделя, 30 април 2017 г.

Тройка с двама циганина

Преди няколко дни излязохме с колежки на кръчма и когато стана полунощ и реших да си тръгвам трябваше да се прибера с такси, че обърнах няколко ракий и бях доста пияна, едва се държах на краката си.Метнах се в първото такси, казах му адреса и се отпуснах на задната седалка.Въртеше ми се главата от алкохола...неусетна разбрах, че вместо да ме кара на адреса който му казах таксиметровия караше към края на града.Когато го попитах къде кара той нищо не отговори и продължи да си кара.Казвах му да спре, но той продължаваше да кара.Влязохме в циганската махала и спряхме пред една малка къща.Тука вече се уплаших и понечих да звънна на полицията, но мъжа ми го избута грубо от ръката и просъска злобно с зъби, да не мърдам.Излезе от колата и след малко ме изкара насила от нея.Държеше ме грубо за ръката и ме водеше накъде да вървя.Отключи вратата и след малко се оказахме в малка мизерна стая.В стаята имаше легло една маса и два стола, и миришеше ужасно.На светлината вече успях да видя непознатия мъж, че е циганин.Здрав, жилав циганин.Избута ме грубо и аз паднах на земята. През главата ми прелитаха какви ли не мисли и се чудих какво да правя.В това време той си разкопча дънките,извади полунадървевия си кур и попита: Харесва ли ти ма? Ей сега ще те еба.Недей бе какво правиш...А когато той се опита да ми го набута в устата го изблъсках със всичка сила, а той ме хвана здраво за косата и я дръпна рязко назад.Удари ми силен шамар през лицето.Лицето ми гореше.Лапай ма...Тогава в стаята влезе още един циганин.Беше слаб, висок и млад.Без нищо да каже и той си разкопча дънките и си изкара черния кур.А този първия се опитваше да ми го вкара в устата.Оставете ме бе моля ви се...ако ме пуснете няма да кажа на никой...Млъкни ма каза младия циганин и ме зашлеви.Не се дърпай, ще те ебем и те пускаме да си ходиш разбра ли? Кимнах бързо с глава преди отново да са ме шамаросали,но ще ви кажа, че кура на младия циганин действително бе голям.Огромната му глава определено ме впечатли, независимо от ситуацията и аз почуствах как ме облива онази слабост, която винаги ме обзема когато ми покажат хуй.Другият мангал ми вдигна блузата,и започна да ми стиска грубо цицките.А младия циганин започна да ме удря с големия си хуй през устата. Не можех да откъсна очи от мангалския кур, който растеше пред очите ми.Те започнаха да се събличат и след малко стояха пред мен голи, дървеха си куровете и ме чакаха.Пристъпих към тях и ги хванах с ръце.Вече бях готова на всичко, за да налапам тези прекрасни курове. Повече не можех да се сдържам и налапах първо кура на младия циганин.Естествено, лъхна ме позната миризма на немит хуй, но това ме подлуди още повече.Облизах главата му и го засмуквах навътре,а с другата ръка въртях чикия на другия циганин.След като младия циганин хубаво се надърви се настани зад мен, а аз поех в устата си другия хуй.Когато младия циганин ми го наби в сливата се ококорих от големия кур.Той започна да ме работи на бързи обороти,а аз не вадех от устата си другия хуй.След малко путката ми джвакаше, а устата ми бе запълнена с другия хуй.Младия циганин така здраво ме ебеше, че ташаците му ме удряха по задника.След малко го извади и обилно ме обля с топла сперма по задника и гърба.А този на който духах веднага се настани зад мен и ми го мушна в разработената слива.Циганина започна да ме клати като дивак.Дишаше тежко и с поголомни тласъци ме ебеше.Изведнъж толкова много забърза темпото, че помислих, че путката ми ще задими... и след секунди го извади рязко и веднага ми го бутна в устата за да му изпия спермата.И докато му пиех спермата, неочаквано за мен младия циганин се намести зад мен и ми бутна големия си хуй в путката ми и започна пак да ме ебе.После ме положи по гръб на дивана и ме скъса от ебане с големия си хуй.Вече беше свършил веднъж и сега беше доста по издръжлив.Пръсна ме от ебане на мисионерката позна с големия си кур,Леглото беше старо и цялото се тресеше и скърцаше шумно.След малко го извади и се изпразни на гърдите ми.Аз му правех чекия докато нацяло омекне и когато циганина стана, веднага в моята путка влезе другия кур и започна да ме чука.И така се изредиха няколко пъти да ме ебат.След третия или четвъртия път незнам, не ги броих гърдите ми вече бяха целите в сперма.И след като ме изкъртиха от секс ме изгониха да си ходя.Не съм казала на моя мъж за случката, и въпреки, че беше леко насила, много ми хареса ебането.