вторник, 10 август 2021 г.

Правих свирки на морето и после моя мъж ме наеба

Снощи Петък Иван се обади ела вика ще отидем на море ама без твоя мъж. Ще те закарам Събота и Неделя на море.Отидохме в Бургас в един негов апартамент.Оставихме си багажа и отидохме на плаж. След плаж се прибрахме в апартамента да си починем и когато излязох от банята ме накара да му извъртя една свирка. Както се изрази той лапни ми вика хуя и ми извърти една морска свирка. Извъртях му един минет и ми се изпразни на лицето. След това поспахме малко и се приготвихме вечерта да излезем. Той си направи уговорка с един приятел да вечеряме в Свети Влас. Неговия приятел е на 55 години стар тарикат, бизнесмен казва се Страхил. Като той ме престави му обяви, че съм негова любовница. Вечеряхме в луксозен ресторант те си говореха за бизнес и такива глупости и когато се напиха Иван му предложи да ме опънат двамата.Страхил прие с безразличие поканата и се запътихме обратно към Бургас. Влязохме в апартамента те се съблякоха чисто голи наляха си по едно шампанско запалиха пури и се изпънаха на дивана. А аз клекнах пред тях и започнах да ги обработвам с уста. Ту духах на Иван ту на Страхил. Даже докато духам на единия на другия правя чекия. Страхил имаше малко курче, и освен, че беше с малък хуй не беше от издръжливите и след минута две докато духах на Иван и му биех чекия... малкия хуй взе да хвърля сперма опръска ме по ръката погледнах той се празни и започнах яростно да го изпразвам с ръка. Толкова бързо му биех чекия, че спермата се разхвърча във всички посоки и му опръсках космясалия корем и гърди със сперма.После му биех лекичка чекия докато хуя му стана малка чурка, а после извратения Иван ме накара хубаво да си оближа спермата от ръката и да му изплюя спермата на неговия кур и да лапам така хуя както е със спермата и това явно много го възбуди защото после и той се изпразни.След като изпразних и него отидох да си легна и на другия ден Иван ме прибра. Мислех, че ще искат да ме ебат, но нещо не бяха на кеф сутринта много ги боляха главите явно от алкохола. И когато Иван ме остави и разказах всичко на моя мъж къде бях и как духах, той от слушане така се надърви и като разбра, че и чичките не са ме опънали ме закара в спалнята и така хубаво ме опъна, че направо ми еба майката. И докато ме ебеше ми говореше мръсотии как съм била ненаебана, как като неможели да ме ебат как той щял да ми пръсна сливата и тем подобно, а тези мръсотии така яко ме възбудиха, че свършвах якооооо и докато говори тези мръсотии и ме заплашваше как щял да ми пръсне сливата набива рязко, силно и дълбоко като изруддд и това допълнително ме възбуждаше и пръсках яко мъзга и джваkaх и той още по-здраво набива и силно и накрая ме извъртя на мисионерската и яко набива и когато му дойде го извади и сякаш започна да стреля със сперма... така яко бълваше силна, мощна, топла и гъста сперма... хвърли повече от онея двамата предната вечер. Яко ме омаза и накрая ми бутна да духам докато нацяло омекна.

1 коментар: