неделя, 30 април 2017 г.

Турчин с много дебел хуй ме еба пред мъжа ми

Една вечер се прибирам и сварвам моя мъж с някакъв друг да си пият ракията.Извиках моя в кухнята да го попитам какъв е тоя и се оказа, че това е негов приятел от Шумен с който били заедно в казармата и се казва Мустафа.Турчин е.А когато го попитах откъде накъде пиете ракия, аз никога несъм чувала за него, той ми каза, че имал много дебел хуй и случайно го намерил и нарочно го поканил за да ме ебе.Стана ми интересно колко ще е дебел този хуй.По думите на моя мъж нямала да съм виждала толкова дебел.Ей сега да ударим някоя друга ракия и ще му подхвърля да те ебе или да направим тройка каза моя мъж и излезе от стаята.След като разбрах, че тази вечер пак ще ме ебат отидох в банята за да си взема душ и после отидох в спалнята да си легна.След малко дойде моя мъж и ми казал, че говорил с турчина, ама той го е било срам за тройка и се разбрали само Мустафа да ме ебе.След малко щял да дойде в спалнята.Настръхнах.Това страшно ме възбуди и се отпуснах на леглото в очакване.След около 20минути в стаята влезе Мустафа и плахо легна до мен на леглото.Каза ми здрасти и срамежливо ме прегърна.Явно беше срамежлив помислих си аз и реших малко да му помогна.Целунах го с език, хванах му ръката и я положих на цицките си.Той започна да ме стиска за циците, а езика му се въртеше в устата ми.Сграбчих го рязко за пакета и през дънките се усети, че има какво да извади от гащите...С нетърпение и треперещи ръце започнах да му разкопчавам дънките за да видя какъв хуй има там.Когато най-накрая му извадих хуя от боксерките неможах да повярвам какъв дебел хуй изскочи пред очите ми.Осветелението в стаята беше изключена и само телевизора работеше, но виждах много добре един страшно дебел рязан кур с голяма глава.Ама огромна.Ама много дебел.Не беше дълъг най-много 18см, но беше ненормално дебел и с много голяма курова глава.Гмурнах се надолу и се опитах да лапна тази голяма курова глава и повярвайте ми едва успях.Главата му беше адски голяма, все едно ужилена от пчела...Започнах да лапам голямата турска глава, а Мустафа се облегна назад като някой бей и се наслаждаваше на духането ми.Исках да усетя този парчок.Исках този кур да ме ебе и се тръшнах по гръб.Мустафа разбра, че е време да проникне вътре в мен и обаче беше нежен и реши първо да ме полиже.След като ме изпразни с език, той наплюнчи допълнително влажната ми слива, допря си голямата глава до отвора ми и нежно натисна.Турския кур влезе нежно, бавно...изпитах едновременно наслада и болка.Огромен парчок.Още не се бях отпуснала.Мустафа усети това и едва едва си го вкарваше и то само главичката.То и нямаше нужда от повече, то тая голяма курова глава можеше да ме побърка от кеф.Вадеше бавно и вкарваше бавно.Добре, че ме ебеше нежно, че още отначало ако ме беше заблъскал грубо, наистина с този дебел хуй щеше да ми пръсне буквално сливата.След като усети, че вече се отпуснах и мога да го поема целия той ми го вкара рязко целия кур и започна да ме ебе със бързи тласъци.Незнам дали ще мога да ви го опиша добре, но имах чувството, че два кура ме ебат.Стените на влагалището ми бяха разпънати до краен предел.Имах чувството, че кървя от този дебел турски кур.А то не било кръв а соковете ми...Топли сокове се изливаха като река от влагалището ми...Този турски боздуган буквално ме пореше.Бах тоз хуй голямо ебане падна.Неусетно погледа ми се спря на вратата и видях, че моя ни наблюдава.Турчин с много дебел хуй ме ебе пред очите на моя мъж, това ме възбуди още повече и започнах да крещя от кеф.А Мустафата пръхтеше като някой кон и неспираше да си го изкарва и вкарка.Пръсна ми сливата.Бях на седмото небе от щастие.Наум благодарях на моя мъж за този кур който ми даде.Признавам си никога досега несъм изпитвала такъв кеф.Аз много обичам дебелите курове, а този турчин наистина има най-дебелия.Свърших безброй пъти.Голямата хуйова глава и дебелия хуй буквално ме побъркваха...А накрая Мустафа понечи да се изпразни на цицките ми, но аз го поех в устата.Исках да му изпия елексира,исках да му усетя вкуса на топлата сперма.Исках да пия това което излезе от божествения му кур.Този дебел хуй беше дар от бога.Супер беше...