четвъртък, 24 ноември 2016 г.

Групов секс на село

След като много ми хареса груповия секс с циганите с моя мъж се разбрахме да направим един групов секс.Да покани няколко мъже и да ме чукат до припадък.Беше един петъчен следобед когато моя мъж ми звънна и ми каза, че ще ходим на село на вилата и, че ще имаме гости.Веднага се зарадвах и с нетърпение чаках да свърша работа.След като свърших работа по най бързия начин се прибрах в нас и заминахме за село.По пътя постоянно разпитвах моя какви са мъжете от къдее и т.н. Каза ми само, че ги е избрал от интернет и по курове ги е избирал.Всичките били с дебели курове, но не ми каза бройка.Уговорката е да ни чакат в началото на селото.Когато пристигнахме в началото ни чакаха 4 коли.Бреее колко ебачи е поканил моя... помислих си аз и веднага тръпка мина през цялото ми тяло.Оказа се, че е повикал четирима ебачи.Казваха се Николай, Васко, Георги и Мартин.Всичките на възраст около 40 години.След като пристигнахме на вилата запознахме се и седнахме на масата.Моя извади хубава домашна ракия, аз направих салати, мезета и седнахме на масата.След като изпихме по 1-2 ракии моя прикани мъжете да ме нападат и извади телефона за да ни снима.Първи при мен се доближи Николай и започна да ми мачка циците.Съблече ми тениската и започна да ми смуче зърната.Другите мъже се притесняваха и малко плахо започнаха да ме обарват.След като ми смучи малко циците Никито си свали дънките и ми подаде хуя да го лапам.Имаше дебел и окосмен хуй.Започнах да му духам, а другите вече по сериозно почнаха да ме обарват.Гошо започна да ме лиже, другите ме пипаха където сварят, а аз лапах дебелия чеп на Николай.След малко и Васко и Мартин се съблякоха и започнах да им духам на тримата.И тримата наистина имаха дебели патки.Както обичам дебелите курове ох мамооо мислех си аз... Първи ме почна Николай бутна ме по гръб на дивана и започна с бързи тласъци да ме клатушка.Дебелият му чеп ми разпъваше путката до краен предел, а устата имах още два кура.Последен се съблече Георги и уаууу този мъж имаше най-дебелия патлак който бях виждала.Много дебел... ама много... нереално дебел.Как ще ме обладае това чудовище незнам...той се приближи и веднага го залапах.Залапах е силно казано, защото можех да му лапна само главичката.Неможех да го обхвана с ръка.Много дебел член.Втори ме подкара Мартин и той ме заблъска бързичко с дебелия си хуй... хуя му беше крив и по някакъв особен начин навлизаше вътре в мен и след няколко тласъка ме разлюля силен оргазъм.Толкова силен, че се разлюлях цялата.Погледнах към моя мъж и го видях как се радваше за мен... Айде бе момчета направете и сандвич каза той и веднага се озовах нанизана на два кура.Бях между Николай и Мартин, а в устата ми влизаха последователно другите два хуя.След малко Мартин си извади кура от ануса ми и зад мен застана Георги,,, леле майко помислих си,,, този дебелия ще се опита да влезе в задния ми двор.Изплю се няколко пъти на ануса ми, доближи си главичката на кура до отвора и натисна.Хуя влезе лекичко... Имала съм два хуя в ануса, но ви казвам този кур така ме изпълни,,, така ме изпълни, че щях да полудея.Първо почна бавничко и постепенно започва да забързва... другия хуй в путката и той се движеше,,,Няма такъв кур... този ще ми пръсне гъза...и след малко до Георги застана Васко и започна да се опитва и той да влиза там... Абе недей бе казах аз не виждаш ли какво имам отзад как ще влезе..давай давай чух да казва моя мъж.Как давай бе... няма как да стане и ОХХХ влезе му главата усетих я защото вече имах чувството, че ще ми пръснат гъза.Бяха не като пиле на грил, ами незнам като какво... един дебел хуй в путката, един дебел в устата и два дебели хуя в ануса...а по едно време Георги си извади мощния кур и хоп в путката... заболя ме... много ме заболя... два кура в путката това беше нечовешко... След малко оргазъм...пак оргазъм...Извърнах глава да видя моя мъж, а той с телефона снима как дебелите курове ми скъсват ануса и путката от ебане...а Георги само си вадеше дебелия патлак ту в ануса, ту в путката... казвам ви тези дебели парчета ме пръснаха... много болеше и много хубаво беше...Накрая всички се изредиха да се изпразнят в една чаша за безалкохолно и накрая им изпих спермата.Цяла вечер ме ебаха, после през деня кой където ме хване там ме ебеше... мине замине я ела дупеха ме ... духах... в ануса в путката... сперма пиех... Моя също ме оправи няколко пъти...после вечерта вече заедно с моя ме ебаха и на сутринта пак ме ебаха... скъсаха ме... една седмица после всичко ме боля...