сряда, 1 март 2017 г.

Изкъртиха ме от секс


Миналата седмица решихме да си организираме един секс купон.Моя събра 8 мъжкари.И така Събота около 11ч седнахме да пируваме.Първият мъж който седеше от лявата ми страна ме хвана за циците и започна да ги мачка, този от другата страна започна да ми разтърква клитора... другите мъже се доближиха и започнаха да ми пускат ръце...Не след дълго вече имах пред лицето си 4-5 хуя и започнах да ги лапам последователно.Първи започна да ме ебе Георги.Имаше голям хуй и малко трудно го поех... няколко тласъка и започна да се празни на гърдите ми.Избълва доволно количество сперма.Целите ми цицки бяха в сперма и както си бях със спермата на циците веднага лапнах първия кур който видях.И като се почна едно чукане...незнам как да ви го опиша.Всеки ме ебеше в путката, ануса, накъдето и да се обърнех все кур виждах.Духах...правех им чекий...Сперма хвърчеше наляво-надясно...Въртяха ме на всякакви пози... и докато ме ебат духам... и постоянно някой се намираше да се празни.Лицето ми беше цялото в топла сперма.Буквално бях изкъпана... и не се бърсах...така стоях със спермата.Бях цялата в сперма... миришех на пот и сперма.Моя само ги подканваше да ме ебат грубо и те хич не ме жалеха. Незнам как да ви го кажа, но бях брутално ебана...не продънена от секс.По едно време пък решиха само в ануса да се празнят и започнаха всички да се редуват да се празнят там.И спермата ми течеше по бедрата...И това много ми харесваше, да ме ебат толкова много мъже и да се празнят върху мен.Чувствах се страхотно.Бях плувнала в сперма.Имах сперма по косата, в очите, в ушите,от лицето ми се спускаше по врата, гърба, циците, задника, бедрата ми.Косата ми беше цялата мокра от сперма, а където беше засъхнала беше слепена.По едно време моя дойде и ме накара да си държа очите отворени и единия мъж ми се изпразни на отворените очи.Беше страшно извратено и гадно.Много щипеше...после започнаха само в ануса да ме ебат и да правя свирки.И така един по един в ануса ме минаха всичките мъжкари.А накрая вече като неможеха да се надървят седнахме заедно на масата.Ох изкъртиха ме.