четвъртък, 30 юни 2016 г.

Групов секс


Миналото лято бяхме на море с шефа ми и неговата жена.Настанихме се в един много хубав хотел на последния етаж.Терасата на последния етаж беше много голяма и обща за всички стай.Един обяд като се върнахме от плажа и след като излязохме от банята започнах да му духам на моя кур.Вратата към терасата беше широко отворена със дръпнати щори... от тези вертикалните.След като хубаво го надървих моя мъж ме надупи и започна да ме клати на задна.Ох как хубаво ме клатеше сега като се сетих.Много бурен секс правихме, виках, пъшках изобщо не ми пукаше... бяхме на морето, а моя мъж ме оправя с дебелия си патлак.По едно време ми се изплю на ануса и ми го забучи там.Изпъшках хем от кеф, хем от малка болка.И пак започна с бурните тласъци.По едно време видях силует зад щорите... неможах да видя кой е... но това, че някой ни наблюдава ме възбуди много силно и започнах по-силно да викам и да се бутам към хуя му.Исках непознатия силует зад щорите да види как ме пръска от ебане моя мъж.Гледах към открехната врата и се наслаждавах на морското ебане.По едно време духна лек ветрец и видях, че силуетите са два... мъж и жена.О боже господи ... полудях.. - ООоо даааа еби ме с дебелия си патлак - извиках силно на моя мъж. - Ебеш ме много хубавооооо И точно в този момент стана течение и видях лицата на непознатите... Шефа ми и жена му.... - О не чакай спри... измъкнах се рязко от кура и отидох до вратата, дръпнах щорите ... - КАКВОООО ПРАВИТЕ... - Аммм нищо...започна да мънка моя шеф... той беше по хавлия увита на кръста и направил палатка, а неговата жена беше с зачервено лице явно от възбуда. - Изкъпахме се и дойдохме да се обадим да ходим да ядем някъде... продължи да мънка шефа. Аз бях чисто гола пред него и жена му и да ви кажа хич не ми пукаше... - Ами ние сега имаме работа - каза моя мъж след малко... - Видяхме ние - призна си неговата жена която се казва Мария.Хубава работа имате вие и започна да се смеее... - Включете се и вие -каза моя уж на шега... и започна да ми мачка циците пред тях.Цялата цитуация беше много абсурдна, но нито те излизаха, нито ние се криехме...Мария гледаше хуя на мъжът ми, а шефа още си беше надървен то си личеше и не спираше да ме гледа в циците.Тук ми падна пердето и бутнах моя мъж по гръб на леглото и започнах да му духам.Като му духах поглеждах към тях и най-вече към шефа.Мария седна на дивана срещу нас и започна да прави чекия на мъжа си през хавлията.Шефа така яко се беше одървил, че се чудех хавлията как още си седи на мястото.След малко той си махна хавлията и хуя му изпъкна пред очите ми.Беше много дебел... ама като казвам много значи многоооо.Моят мъж също има дебел кур, ама на шефа е чудо неземно.Беше доста по-къс от на мъжът ми, обаче много дебел и с голяма глава.Жена му започна да му духа и гледаше нас.Взаимно се гледахме беше много възбуждащо.После моя ме надупи и започна да ме клати, а шефа и жена му направиха същото.След няколко тласъка шефа си го извади и започна да се празни на циците на жена си.Моят мъж явно се възбуди много от гледката защото след няколко секунди и моите цици бяха омазани в сперма. Прочетете и Как правих тройка с шефа

Няма коментари:

Публикуване на коментар