понеделник, 21 ноември 2016 г.

Наебаха брутално Елена курвата пред очите ми...

След като напуснах работа заминах за Кипър.Там работих в една туристическа агенция.Имах една колежка от Ямбол казваше се Елена.Елена беше хубаво високо русо момиче на 29г. и нормален бюст.За нея говореха, че чупеше куровете на цял Кипър.С кой ли не се е ебала.Аз не съм по слуховете и не вярвах... Една вечер шефа реши да организира пищен банкет на яхта.Беше поканил доста богаташи и журналисти.Правеха ни снимки пиехме скъпи коктейли и шампанско.След като си отидоха журналистите на яхтата останахме аз, Елена и трима турци.Седяхме на едно сепаре и пиехме шампанско.Двамата турци постоянно закачаха Елена пипаха я за бедрата за гърдите... смееха се уж я закачаха, а направо си я опипваха... Елена се смееше курвенската и не отбягваше атаките...По едно време си казаха нещо на ушенце и станаха и влязоха вътре в каютата... Аз останах сама с третия турчин и той започна да ме гледа с пламък в очите седна до мен и ми каза наздраве.Чудих се дали сега турците чукат Елена... най-вероятно... Турчина постепенно започна да ме ухажва настойчиво и това започваше да ме дразни.Изведнъж станах и влязох вътре да повикам Елена за да си тръгваме.Влязох вътре и какво да видя.Двамата турци я ебат.Елена беше на сандвич.Пъшкаше силно и се кефеше, че два турски кура я пронизват. - Елена какво правиш..? - Е КАКВО не виждаш ли... без срам ми каза тя и продължи да се наслаждава на чукането.А турците какви курове имаха само...Дълги... и двамата имаха курове над 20см...Ебаха я грубо... останах и започнах да ги гледам... и докато гледах турчина който ме охажваше се доближи до мен и подпря кура си до задника ми...Беше се надървил.. усетих, и че той беше надарен, но не го желаех... Исках да гледам как ебат Елена... Бутнах го и му казах да ме остави...А в същото време единия турчин си извади кура от ануса на Ленчето и и го бутна в устата.Тя така лакомо го захапа, че целия дълъг хуй се скри в устата и...Глътна го целия и с език му ближеше топките...Беше невероятно какво гърло извади тая моя колежка.Турчина който искаше да ме ебе си приближи до тях разкопча си панталона и го извади.Елена сякаш само това чакаше и веднага го лапна.Турците само викаха good girl... ahhh yeaaa good girl... Колежката им взе акъла.После я надупиха и започнаха да се редуват един по един да я чукат в ануса.Задника и беше зачервен от здравото ебане.Ануса и беше много отворен... явно редовно се ебеше там. А те я ебаха здраво не се шегуваха.Изглеждаше невероятно тези мъже който можеха да и бъдат бащи да са така надарени и толкова добри любовници.И аз съм извратена ама Елена си ме биеше по всички параграфи.Имах чувството, че още десет души да дойдат ще даде на всички да я ебат.После пак и направиха сандвич, а третия я удряше с хуя си по лицето.После рязко и го наби в устата... тя се задави и го бутна да си изкара кура.Турчина се ядоса и и зашлеви шамар хвана я грубо за косата и рязко и го наби.Тя пак се задави и се опитваше да си извади кура от устата, обаче той беше безпощаден и натискаше здраво главата и...След малко я пусна и тя с облекчение си пое глътка въздух... и след секунда хоп отново и го набучи целия в устата и... Пича явно се надъха защото докато и го беше набил целия в устата и стисна носа за да не може да диша.Горкото момиче започна да мънка и да се опитва да се откопчи, но рязания кур я държеше здраво... лицето и цялото почервеня имах чувството, че този ще я убие и тъкмо да му кажа какво правиш бе изрод,,, той я пусна...Елена се дръпна рязко назад и едва смогваше да си поеме дъх.Ако бях аз и щях да си тръгна нямаше да търпя тази гавра, но тя седеше и им даваше да правят каквото си искат с нея.Беше страшна курва. Явно слуховете бяха верни.И аз обичам да се чукам, но те буквално се държаха с нея като долен боклук. По едно време си извадиха телефоните и започнаха да я снимат.А момичето се раздаваше. Ебаха я във всички дупки, удряха и шамари отнасяха се с нея като долна курва. Накрая всички се изредиха да и свършат в устата.Елена преглътна спермата, доволна.