вторник, 21 февруари 2017 г.

Лапах курове на непознати

Един ден моя реши да направим нещо различно и в приземния етаж на къщата на село.Направи една малка стаичка с гипсокартон и на едната стена направи дупка за хуй.Когато я правеше не ми каза за какво е, но когато я направи ме закара в стаичката и ми каза, че има изненада за мен и да го чакам тука.След няколко минути на стената се почука и когато надникнах да видя какво става той си изкара хуя през дупката... охо мръсник засмях се аз и започнах усърдно да му духам.След няколко минути кура в устата ми започна да пулсира и да бълва сперма.Преглътнах му спермата и точно когато понечих да излизам от стаята, пак се почука.Погледнах към дупката и оттам се показа друг хуй.Хм изненадах се на хуя.Кой ли може да е... усмихнах се приклекнах и започнах да духам.Не след дълго и този хуй избълва сперма... и когато реших, че всичко е приключило от дупката се показа още един хуй.Охооо хуя беше много дълъг...наведох се и лакомо го засмуках.Когато се втърди този хуй имаше впечатляваш размер.Трябваше да го поема... бях много възбудена.Незнаех кой са мъжете и това още повече ме възбуждаше... Станах свалих си гащите и се надянах на големия чеп.Оргазъма не закъсня.Подкосиха ми се краката.Соковете ми се стекоха по бедрата... Извадих си хуя от путката, и пак му задухах...и докато му лапах главичката му биех яростна чекия.Изведнъж ме изпръска с топла и гъста сперма.Цялото ми лице стана бяло от спермата.После още един кур и още един.Обезумях.Исках да ги изпразня тези курове...После се показа един дълъг черен кур... явно беше цигански... цигански нецигански хич не ми пукаше.Веднага лапнах черния кур.Лъхна ме миризма на немит кур и беше солен, но вместо да ме отврати това ме надъха още повече...Енергично духах и правех чикий на циганския кур и след малко и той се изпразни.Чаках следващия кур с нетърпение... и в момента в който през дупката се покаже кур, веднага го лапах и се стараех да го изпразня по най- бързия начин.Беше супер.Още един голям цигански кур се показа.Започнах бясно да му бия чикия и като го надървих, лапнах го няколко пъти и се нанизах на големия цигански хуй.Започнах да си въртя таза на осморки.Полудях.Този голям цигански кур ме изпълваше отвсякъде.Държах се като долна курва...след като изпитах няколко оргазма клекнах и започнах да духам.С такава ярост духах, че много скоро хуя ме изпръска със сперма.Облизах хуя по цялата дължина и зачаках другия хуй...обаче нямаше... жалко...

Няма коментари:

Публикуване на коментар