неделя, 30 април 2017 г.

Снощи бях брутално наебана

Снощи пак бях брутално наебана.Първо се прибирам и заварвам моя и Янко да чукат някаква непозната.Влизам в хола и моя ебе чуждата жена в путката, а тя духа на Янко.Непознатата се стресна от моето присъствие стана, облече се и си тръгна.А моя и Янко останаха с навирени курове без да са свършели...Коя е тази мацка бе - попитах ги аз.Това е една комшийка - отговори Янко.Редовно я чукам и днес я навих за тройка с твоя мъж, ама ти развали работата...Сега тебе ще ебем каза моя и ме хвана за ръката и ме придърпа на дивана.Докато седнах на дивана и устата ми беше запълнена с два хуя.Лапах на моя хуя който преди малко беше в друго влагалище...мммм имаше вкус на мъзга...явно пичката е свършвала...Те си бяха надървени така, че им духах малко и след малко Янко първо ми удари един бърз език по путката и ми го забучи от раз.А аз лежах по гръб и продължих да духам на моя мъж.Лапах му хуя който миришеше на мъзга.Янко ме заблъска с грубите тласъци пак...От силните тласъци подскачах цялата...а циците ми скачаха...Никога несъм си и представяла, че мога да бъда така хубаво ебана...страшен ебач беше Янко...ръгаше ме грубо с големия хуй и хич не му пукаше...а аз умирах от кеф и му цапах хуя с мъзгата си...Както бях с хуя в устата го изгледах с неистова страст, злоба, желание и амбиция...да амбиция да му счупя кура тази нощ.А той като ме видя как го гледам и започна още по груби и дълбоки тласъци.Направо ми еба майката с надарения си чеп.Ръгаше здраво.. незнам дали ме разбирате, но много здраво ме ебеше.Пръсна ми путката.Неможех дъх да си поема, а и нямаше как в устата ми имаше хуй и едва успявах да дишам през носа...За няколко минути свърших безброй пъти, извадих си кура от устата и погледнах надолу...Леле майкоооо изкрещях силно...хуя му беше побелял...целия в мъзга...Какво направи ти бе...А той още повече се надъха и продължи да ме изкъртва...Беше целия в пот...даже няколко капки пот паднаха на корема ми...вместо това да ме отврати ме възбуди още повече да гледам как колегата е целия в пот и се труди да ме изчука брутално.След малко го извади и веднага в устата.Малееее хуя му беше напоен с моета мъзга...главата на кура му беше бяла...цялата в мъзга...по целия ствол...дори космясалите му топки бяха целите мокри с бяла гъста мъзга...Лапах си страстно хуя напоен с моите сокове, а моя веднага се намести и започна да ме чука в мокрото и свършило няколко пъти путенце...Извадих си хуя на Янко от устата и погледнах надолу...неговия хуй и той вече беше оцапан от соковете ми...Пичовете бяха загряли с чуждата жена и сега си го изкарваха на мен...Пръснаха ме от ебане...незнам колко пъти свърших...Ебат ме в путката, куровете им като станат целите в мъзга ме карат да духам и се редуват да ме оправят един по един.Нямаше сандвичи и ебане в гъза, ама направо ме пръснаха от секс.Ебаха ми майката...