понеделник, 19 юни 2017 г.

Еба ме като долна курва и ме плюеше

След като изпратихме Мария, моя се запъти към спалнята.Чакай бе къде отиваш...отивам да спа каза той...как ще спиш бе...ти не си ме ебал...ти еба ама мене си...я отиди се изкъпи, ела да ме наебеш и тогава ще лягаш.Ааа уморих се утре...а,бе как утре възбудена съм искам да ме ебеш...ти какво сега искаш да ти се моля ли?!? Добре съгласи се той и влезе в банята.Аз го чаках гола в спалнята.Когато той дойде веднага му се нахвърлих да му духам.Този хуй преди малко беше свършил и първоначално беше малко мек, но аз знаех как да духам и след малко го твърдих.Искаш еване така ли попита ме моя заплашително...Да отговорих...добре сега ще си го получих каза той и ме накара да застана на четири крака, влезе рязко и грубо и ме заблъска като дивак.Ей сега ще видиш ти говореше той и ме ебеше с груби тласъци...Да да еби ме здравата нахъсвах го аз...много хубаво ме ебеше, а после ми го пъхна в задния двор и започна да издеватества над мен, да буквално издеватестваше...много грубо ме чукаше в гъза, преди малко еба и Мария грубо, ама мен ме чука още по-грубо.Направо ме разката.И отвреме навреме си вадеше хуя и плюеше в отворения анус и пак си вкарваше хуя. Ебеше ме все едно съм някоя долна курва и по едно време както ме чукаше грубо в задника, ме дръпна рязко за косата да извърна глава и да го погледна.Очите му светеха от възбуда.Лицето му беше изкривено от сексуално злоба, чак се изплаших.Той ми се изплю на лицето.Ох това ме побърка.Той буквално ме чукаше все едно съм някоя улична курва.Пръсна ми ануса.А накрая за финал го извади от гъза ми и той като Мария ме положи по гръб и ме стисна грубо за гърлото да не мърдам и започна да се празни на лицето ми.След като ме омаза със спермата си започна да ме бие с кура през лицето.Супер беше.