неделя, 9 февруари 2020 г.

Иван ме скъса на Нова Година

Здравейте, читатели.Поради ангажименти в работата отдавна не бях писала в блога. Сега ще ви разкажа как беше купона на нова година.Значи събрахме се три двойки, ние и Иван.Иван е мъж на 55 години който много държеше да ме чука и искаше да поеме целите разноски по купона само и само да го поканим.Даже той ни покани в неговата къща. Той явно разполагаше с доста средства защото имаше луксозна къща и доста се беше постарал.Масата беше отрупана с храна и напитки.Ще я карам на бързо.Започнахме да се чукаме.Домакина Иван много искаше да ме ебе и веднага ми се нахвърли.Бутна ме по-гръб на дивана и започна да ме лижи.Така яко ми облиза путката, че имах чувството, че искаше да я изяде.След като ме излиза стабилно, стана разкопча си панталона и си извади кура.Кура мек, дебел, космясал със много вени и голяма глава.Веднага го налапах и усетих как този кур започна да се дърви в устата ми.Стана много твърд.Главата лилава, а вените едри и много изпъкнали.Много хубав, стабилен, кур.Като боздуган се натопорчи. И докато лапах кура си мислех дали ще може и здраво да ебе този здрав кур или само плаши гаргите.Иван не ме остави да мисля дълго, защото приклекна и лекичко ми го вкара.Много нежно и бавно влезе вътре в мен.И добре, че беше нежен, че ако го беше набил рязко щях да умра от болка.Бая парче имаше.И както си ме чукаше лекичко и ме чакаше да се отпусна и да свикна с дебелия му кур, в момента в който усети, че съм готова.Като ме започна да ме ебе... малеее полудя.Пръхтеше силно, направо грухтеше и ръгаше с чепа, бързо и дълбоко.Знаеше как да ебе.Няколко оргазма ме засипаха...а той беше много възбуден личеше си и той също неиздържа и след малко си извади хуя и започна да се празни на окосмението ми.А между другото това беше единственото условие на домакина да бъда с окосмение.Много обичал да лиже и да ебе космясали путки, и специално заради него си оставих окосмение.Спермата гъста, вряла и снежно бяла.След като ми обля хубаво космясалата путка, той ме понесе на ръце към банята.Изкъпахме се и се върнахме в хола, а там течеше луд секс купон, всеки се ебеше.Ние седнахме на дивана, аз запалих цигара, а Иван изпи чаша водка.И каза наведи се моето момиче и го лапни.Аз си изпуших цигарата и покорно се наведох и взех да лапам хуя.Хуя след малко се надърви и Иван пак започна да ме ебе.Обаче сега продължи значително повече и накрая пак ми се изпразни на окосмението.И после пак в банята 5-10минути почивка и пак ме почваше.И всеки път ме чукаше все по продължително.На петия шестия път вече ме болеше путката. Беше протрита от дебелия му чеп. Горката беше много зачервена и болезнена.Предложих му да ме ебе в гъза обаче той отказа и пак ме еба в болезнената путка.Направо ме разката.И така се озовахме на 01.01 в 1ч на обед всички спяха, а той още ми го ръгаше в путката.И след като ми се изпразни незнам за кой път на окосмената путка вече бях без сили и изобщо не станах да се изкъпя.Исках да си почина малко и го помолих за малко почивка и съм заспала.Незнам колко време съм спала, но се събудих от опитите на Иван да проникне в мен. Вече неможеше да го втърди. Кура му беше зачервен, много протрит, дебел и мек.Неможеше да проникне и се ядосваше.После ме накара да лапам.Лапах обаче кура неможеше да стане.Беше преуморен. Накрая Иван вече от безсилие може би... започна да ме бие с мекия кур през лицето.Наведе се и ме излиза.Така приключи този бесен секс маратон.

1 коментар: