събота, 25 юни 2016 г.

Началото


Здравейте, аз съм жена на 39г. от малък град в България.Реших да си водя блог за мойте сексуални преживявания.Всичко започна преди пет години когато разбрах, че мъжът ми си има любовница.Бях потресена.Първоначално поисках да се разделим, но след разговор с приятелка се разубедих.Точно този разговор преобърна живота ми в спалнята на 360 градуса.Моята приятелка която се казва Светла е много щура и цапната в устата.Ще пресъздам нашия разговор по спомен. - Светле много съм разочарована... ще се разведа с този... започнах разговора аз... - Добре де имал любовница, а как са при вас нещата в спалнята. - Е как да са нормални - отговорих тихично.По принцип разговор на тема секс винаги ме е смущавал... - В смисъл чукате се редовно - попита ме моята приятелка... -Еми да -измънках тихичко. - Колко редовно..4-5 пъти в седмицата... - Е не един път долу горе в месеца. - Каквооооо - извика силно тя и започна да се смее, това не е нормално. - Е как ние от години сме така.Секса не е най-важното нещо. - Миличка секса е страшно важен за мъжете повярвай ми.Е добре като правите рядко секс, предполагам, че редовно му правиш свирки. - Ми не аз не правя френска любов.Не ми допада идеята и никога не съм правила. Светла тъкмо отпиваше сок от чашата и едва не се задави като чу. - Какво не му духаш.Божеее .. направо съм в шок.Незнаех, че има жени който да не духат в днешно време.Това е много важно за тях, аз на моя редовно му лапам. - Е не мога аз... - Чикий поне правиш ли му. -Ами не ... - Е добре де чакай сега.Рядко му пускаш, не правиш чекий, не му духаш... за отзад няма да те питам, знам какво ще ми отговориш... миличка ти си ми най-добрата приятелка, но вината мъжът ти да си има любовница е твоя. - Ти сега защитаваш ли го. - Не на твоя страна съм... но е нормално да си е намерил любовница.Виж сега мъжете трябва редовно да им са празни кайсиите.Те искат да изчукат всичко,а ти без секс без свирки... отдавна е трябвало да си намери любовница.Обичаш ли го -да щом го обичаш промени нещата в спалнята и всичко ще е наред.Изкарвай му редовно спермата и да видиш, че няма да ходи при други жени.Прави му редовно свирки, давай му да те чука, давай му отзад... те това искат мъжете. - Ох не съм много съгласна с теб... - Направи това което ти казвам и ще видиш, че ще върнеш пламъка в очите му.Номера е да го задоволяваш... когато един мъж получава всичко във вкъщи няма защо да го търси навън... Така долу горе приключи нашия разговор. Този разговор ме накара да се замисля, че Светла може би е права... Чикия за добро утро*** Протърках му хуя от чикий*** След като две седмици побърках моя мъж от чикий реших, че е крайно време да започна да му правя свирки.*** Тройка с младо момче с голям хуй*** Обичам нестандартните неща и се държа като мръсна курва*** АНАЛЕН СЕКС*** БРУТАЛНО ЕБАНЕ*** ГРУПОВ СЕКС*** ДВОЙНО ПРОНИКВАНЕ*** ИЗНЕВЯРА*** КОЛЕГАТА МЕ СКЪСВА ОТ СЕКС С ГОЛЕМИЯ СИ КУР*** СВИРКИ*** СПЕРМА*** ГАВРА*** ОРГИЯ*** ДВА ХУЯ В АНУСА*** ИГРА С ВИБРАТОР*** Лапах му хуя докато той играеше на компютъра*** Повръщах му на кура*** Еба ме в устата и ме накара да гълтам сперма*** Тройка с турчина с дебелия хуй и за финал той ми напълни вагината със сперма*** Турчин с много дебел хуй ме еба пред мъжа ми*** Сперма на обувките ми*** Брутално ебане в устата дълбоко гърло и сперма в устата*** Полях се с цял буркан сперма*** Тройка с шефа.Шефа не спря да ме ебе и да ме пръска със сперма.Брутално ебане.*** Шефа ме ебе всеки ден и то по няколко пъти и после ми се празни на лицето*** Извратен групов секс на село.Ебаха ме 14 кура.Пръснаха ме от секс и се празнеха където по цялото ми тяло, а накрая повърнах сперма и ми излезе спермата от носа.