събота, 25 юни 2016 г.

Чикия за добро утро.

Една седмица думите на моята приятелка отекваха в главата ми... "Изкарвай му редовно спермата и да видиш, че няма да ходи при други жени" Тези думи ме преследваха постоянно, реших да послушам съвета на моята приятелка и да стана по разкрепостена в спалнята.Много го обичам и не искам да се развеждаме... Реших да действам и да му направя чекия.Една сутрин когато се събудих той още спеше.Понеже беше лято спеше само по боксерки.Беше легнал по гръб и тихичко хъркаше.Просегнах се лекичко и го хванах за пениса.Не се събуди.Започнах лекичко да движа ръката си и усетих как хуя му започваше да нараства.Бавничко движех ръката си нагоре надолу, а хуя му ставаше все по-голям.След малко му бръкнах в боксерките и му изкарах хуя.Женени сме от 13 години, но никога досега лицето ми не е било толкова близо до хуя му.Този хуй изгуби дественоста ми... Хуя беше пред очите ми и се чудех как досега не съм му обърнала внимание, че е толкова хубав.Той още спеше, а аз му държах хуя в основата и внимателно го разглеждах.Незнам колко см е дълъг, но е много дебел... толкова дебел, че с ръката си неможех да го обхвана целия.Има голяма розова глава и много вени по целия му хуй.А гъстите черни косми в основата и по топките му придаваха още по заплашителен вид.Определено е надарен.Собственика на дебелия хуй се събуди и ме погледна стреснато. - Какво правиш... Нищо не му отговорих и забързах темпото, а той само изпъшка лекичко.Докато му правих чекия го наблюдавах.На лицето му беше изписано удоволствие.Определено му харесваше и правеше леки движения в таза, това ми подсказа, че иска по-бързо и забързах темпото.След няколко минути дишах учестено и му биех яростна чекия.Изведнъж моя изпъшка силно и от хуя му започна да бълва сперма.Спермата излизаше на бързи откоси.Летеше високо и се приземяваше върху него.Целият му корем и гърди бяха облени в сперма.Наведох се целунах го и му казах добро утро.А той се засмя самодоволно и въздихна от облекчение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар