неделя, 29 януари 2017 г.

Брутални извращения с магазинерката

Кварталната магазинерка започна всеки ден да идва до нас за едно ебане.Като свърши работа и веднага в нас.Мъжът и беше тираджия и тя беше много загоряла.Вече не се притесняваше от мен и моя даже пред очите ми я опъваше.Много обичам да гледам.Тя наистина е грозновата и дебела, но даваше да я ебе във всички дупки.В началото неможеше да прави хубави свирки, но той набързо я обучи и много скоро тя го поемаше целия в устата си.И не само го поемаше а я чука в устата.Тя се стараеше да му угоди на прищевките и той злоупотребяваше с това.Ебеше я грубо в устата, в ануса, празни се където му дойде и т.н. Но най-вече я чукаше в гърлото.Всеки път я ебеше в устата.Тя горката цялата в лиги, но търпеше.Давеше се на хуя, но не му казваше да спира.А той много грубо я ебеше.Много му харесва да чука в устата и прави всичко възможно да и е гадно на жената.Запушваше и носа да не диша, пъхне го целия вътре и го държи докато не се задави, плюе и на лицето...Натискаше и главата, удряше я с кура и т.н. Моя като започне да чука в устата и полудява, много му харесва и много се надъхва.Става като животно.Абсолютен изруд.Много е извратен.Дори лицето му се променя, придобива една злобна физиономия и започва да ме плаши.Аз съм му давала само няколко пъти, защото е много груб и направо ме разкатава.А тя милата си мълчеше и угаждаше на прищевките.А той се възползва от това и се отнасяше с нея като пълен боклук.Той беше господар на нейното тяло и правеше каквото си иска.Един ден се прибирам и ги сварвам в коридора легнали на пода в поза 69.На плочките голяма локва повърня, хуя му, бедрата му, лицето и всичко в повърня.Моя е кара да му лапне хуя и както му е лапнала целия хуй той си сложи краката на главата и и тя неможе да си извади хуя от устата и започва да се дави и да повръща.Много я гаври.До кога ще продължат тези извращения незнам, но моя е на седмото небе от щастие.