неделя, 29 януари 2017 г.

Последна гавра с магазинерката

От две седмици моя не беше ебал магазинерката.Чукаше я само в устата.Казах му като иска да се гаври с нея, но от време на време да я оправя.Все пак тя идва в нас да се чука, не да се гаврят с нея, но той продължаваше да издевателства над нея.Последния път когато започна да я ебе в устата, тя го отблъсна и каза.Този път искам да ме ебеш.Ще видим каза моя и си наби дебелия кур в гърлото и.Тя се отдръпна за да си извади хуя от устата и каза няма ще видим.Писна ми да ти правя свирки.Айде лапай хуя каза моя и и го навря от ряз в гърлото.Целия патлак влезе до сливиците и и тя повърна.Не не неискам вече така каза тя и понече да стане.Къде отиваш ма каза моя, хвана я грубо тръшна я на дивана прекрачи я с краката си и затисна ръцете и започна да я чука грубо в устата.Тя започна да вика и да се опитва да си освободи ръцете, а той каза по-тихо ма дебел боклук и продължаваше да я гаври.Много обичам да е груб с други жени и много се възбудих.Тя се опитваше да се отърве, но той с няколко шамара я укроти.Постепенно тя спря да се дърпа и сломено понасяше чукането в устата.По едно време извърна глава към мен и ме погледна за помощ.На лицето и беше изписано болка и унижение.Можех да го спра, но неисках, бях много вузбудена и с трепет гледах как издевателства над нея.А той с голяма злоба и набиваше кура в гърлото.Изведнъж скочи от нея надупи я и започна да я чука в ануса.Ебеше я грубо, а тя стискаше зъби и със сълзи на очи понасяше ударите.Аз вече бях гола с разтворени крака на стола срещу тях и яростно мастурбирах.Гледах как я ебеше грубо в задника и полудявах от възбуда.Чукаше я на силни тласъци, а топките му я пляскаха по путката.Накрая и напълни задника със сперма, постоя няколко секунди целия вътре и когато го извади, огромно количество сперма излезе от ануса и.Спермата се стече по дебелите и бедра.Тази гледка ме подлуди и след секунда търках вагината си и мъзга хвърчеше наляво надясно.Толкова много мъзга хвърлих, че и опръсках целия дебел задник с мъзга.Минути след този оргазъм неможех да нормализирам дишането си, а лицето ми гореше от възбудата.Магазинерката стана взе една хавлия от банята избърса си големия задник от спермата и мъзгата, облече се каза чао и си тръгна.С моя се спогледахме, ясно разбрахме, че тя повече няма да дойде.

Няма коментари:

Публикуване на коментар