сряда, 1 февруари 2017 г.

Дебели курове ме скъсаха от секс

Миналата седмица с моя мъж се разбрахме да направим един групов секс.Да поканим няколко мъже и да ме скъсат от ебане.Той реши да покане мъже с дебели членове.Покани Стефан, Георги с дебелия кур дето на село като правихме групов ме скъса от ебане и Владо.В Събота рано сутринта заминахме за вилата на село.Запалихме камината да стане горещо и се съблякохме чисто голички.Дебелите курове се клатеха пред очите ми.Тогава видях новия Владо какво дебело оръжие имаше под кръста.Хуя му беше много дебел с големи вени и много големи космясали топки.Във виснало състояние той беше с най-дебелия кур. Първи при мен се доближи моя и започна да ми смуче циците.После всичките мъже седнаха на дивана, а аз започнах на колене пред тях да им духам.Първия хуй който лапнах беше на Владо.Исках да видя този окосмен и дебел хуй колко ще порастне.След малко този хуй така набъбна, че неможех да го лапна.Беше като конус с малка глава и се разширява по ствола.Ръчичката ми изглеждаше малка когато го държах.Определено той е с най-дебелия кур.После лапах на Стефан, на Гошо и накрая на моя.Първи ми го напъха Стефан. Бях по гръб на дивана и започна с бавни тласъци да ме чука.Дебелият му чеп ми дупчеше путката, а другите мъже ми бутаха куровете в устата.След малко моя му каза да се отмести и си заби хуя във вагината ми.Когато правим групов секс моя по принцип винаги накрая ме ебе и сега ме изненада, но явно ме желаеше.Третия кур който влезе в мен беше на Георги дебелото парче.Ех този дебел кур така ме изпълни, че щеше да ми скъса вагината, а какво ли ще стане Владо като почне да ме ебе майкоооо...Беше ред на най-надарения мъж да ме поебе, той си го вкара рязко, а аз се изпънах като струна.Много дебел хуй.Макар, че бях ебана от три кура, като влезе този кур лошо ми стана.И вместо да ме чука бавничко, той ме заблъска като изрод.Уникален кур.От бързите тласъци космясалите му топки ме удряха по дупето.Имах чувството, че в корема ми влиза.Стоях по гръб и гледах как това дебело парче ми разкъсва сливата.За минута две сигурно три пъти свърших.Хуя му целия побеля от мъзга, имаше мъзга и по космясалите си топки.Чак забравих да духам на останалите и те ме подканиха като почнаха да ме бият с паламарките през устата.Време беше за сандвич.Легнах върху хуя на Стефан, а отзад ме набучи моя.В устата се редуваха другите. След малко моя си извади кура от ануса ми и зад мен застана Владо... леле майко помислих си... този дебелия ще влиза в задния ми двор.Влезе грубо, рязко...и с бързи тласъци започна да обработва ануса ми... другия хуй в путката и той се движеше,,,Няма такъв кур... този ще ми пръсне гъза... така зверски ме ебеше, че все едно ме изнасилва.Този пич хич не се съобразяваше, че имам много дебел хуй и по лекичко трябва да ебе.Като долна курва ме ебеше.Силни тласъци и до дъно.Добре, че след малко Георги го подкани да го смени... не че и неговия кур не ми изпълва халката, ама поне по нежно ебе.И така всички се изредиха. Казвам ви тези дебели курове ме пръснаха... много болеше и много хубаво беше...Накрая всички се изредиха да се изпразнят в устата ми.От обяд като почнахме ебахме се до 3 вечерта.Разгобиха ме.Последен спря да ме ебе Гошо.Днес сме Сряда и още ме боли всичко.Между другото търсим още мъже с дебели парчета.Моля да изпращате снимки на куровете си на sexrazkaz@abv.bg пишете на колко години и от кой град сте.Моля само дебели курове да пишат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар