неделя, 29 януари 2017 г.

Два дебели кура в путката ми

След работа минах да взема Стефан с колата.Уговорката беше да дойде в нас и да правим тройка.Тъкмо влязохме в нас и моя се обади, че го задържали на работа и ще закъснее час два.Ние можем да почнем без него каза Стефан и ме хвана за задника.Понеси ме на ръце към спалнята.Докато ме носеше ми пусна език.Езиците ни се оплетоха като змий на слънце.Положи ме по гръб на леглото и яростно разкъса ризата ми.Гърдите ми изкочиха и той ги захапа нежно с зъби.После си свали ципа на дънките и си изкара дебелия член.Лапнах го, а той с пръсти масажираше клитора ми.После ме положи на една страна и заби кура си в путката ми.Стефан е добър любовник, но сега ме ебеше превъзходно.Изпитах няколко оргазма.Изведнъж вратата на спалнята се отвори и влезе моя, без нищо да каже той набързо се съблече и веднага побърза да ми го вкара.Аз бях с гръб върху Стефан, а хуя му беше в ануса, така че влагалището ми с удоволствие пое и новодошлия пенис.Двата кура започнаха с бавно темпо да ме чукат.Излизаха и влизаха.Имах възможноста в огледалото на тоалетката да видя как двата хуя влизат в дупките ми.Гледката беше много възбуждаша и не спирах да гледам.Гледах, пъшках и свършвах.А двамата мъжаги с дебелите членове ме ебаха здраво, не ме жалиха.Изведнъж хуя на Стефан излезе от ануса ми и когато с ръка го насочи да ми го вкара вместо да влезе в ануса ми, хуя му влезе в путката ми.Въпреки, че бях много мокра и сравнително лесно му влезе хуя, изревах на умряло.Две дебели парчета във вагината не е шега работа.И пак като ме заблъскаха с куровете.Чудо.Хем боли, хем кеф голям.Как не ми скъсаха путката незнам.Виждах на огледалото разширената ми до краен предел вагина и неможех да повярвам на очите си как е възможно да ги поемам и двата едновременно.Тези два дебели кура вече са били едновременно във всички мой дупки, уста, анус и вагина.Накрая куровете неиздържаха на възбудата и се изредиха да ми пръскат лицето с топла сперма.А как ме болеше пичката...беше много червена и яко разширена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар