неделя, 26 февруари 2017 г.

Брутално ебане

Беше горещ летен ден когато ми се прииска секс.И не само исках да бъда чукана, а зверски чукана.Моя гледаше телевизия облегнат на дивана.Казах му какво искам и той веднага ме подхвана.Положи ме по гръб на дивана и започна да ме чука в устата.Не беше толкова груб.По грубо казах...Той започна по грубо да ме чука в устата.Искам още по грубо извиках.Искам да ме давиш с кура.При тези думи той ми го вкара рязко целия в устата, а топките му застанаха на очите ми.Задавих се и и опръсках с лига целия му кур.Той започна много грубо да ме ебе в устата.Цялото ми лице стана в лига.Биеше ме с кура, вкарваше ми го целия...натискаше си кура на ноздрите ми... когато кура му е целия в устата ми стискаше ми носа да не дишам...После започна да ми бърка с пръсти в путката...ануса...започна да ме ебе в гъза.И от ануса директно в устата ми го слагаше.И ебе ама зверската, пъшка силно и ръга с дебелия чеп.Искаш грубо ебане ли?!! Сега ще видиш ти ...говореше ми мръсотии и не спираше да ме чука в ануса и в устата.Ще те пръсна от секс...такова ебане ще ти хвърля, че няма да можеш да седнеш на гъза си една седмица.Тези негови думи ме надъхваха много и аз пъшках...свършвах...треперих му на хуя, а той здраво работи върху мен и моите дупки.Целите бяхме в пот.В стаята миришеше на пот, мъзга, секс...Незнам как да ви го опиша, но направо ми еба майката.Разката ме...ануса ми беше широко отворен, а лицето ми беше цялото в лиги.Ебеше в анала на кучешката поза, дърпаше ми косата, биеше ми шамари по задника.Запушваше ми устата, защото аз буквално крещях от здравия секс.Плюеше ме по лицето докато ме чукаше в ануса, перверзно и супер възбуждащо.По едно време ми го извади от гъза и започна със силни шамари да ме бие по задника.Дупето ми се зачерви от шамарите.Пъшках от болка и удоволствие едновременно.После легна по гръб вдигна си краката и ме накара да му лижа ануса.Първоначално неисках, но той ми се изплю на лицето и ме зашлеви силно.Лижи ми задника ти казах...изкрещя ми той...беше осверипял от възбуда.Държеше се с мен като долна курва и точно това много ми харесваше.Започнах да му лижа ануса и яростно му блъсках чикия.Гледах го с злоба в очите.Аз също бях подивяла от възбуда.Исках да го изпразня и затова много бързо движех ръката си.Исках да го побъркам...По едно време така се надъхах, че започнах да го стискам с едната ръка за топките, а с другата неспирах да му правя чекия.Ударих му силен шамар по кура, той изохка от кеф... оооо това му харесвало и започнах да го бия по кура...полудях...наведох се и му захапах главата на кура и после пак един шамар... и така няколко пъти.Това го подлуди и започна да ме плюе и да ми бие шамари.Накара ме докато му хапя хуйовата глава да ме плюе и удря по лицето.После започна да ме ебе в путката.Грубо.Грубо.Грубо.Като изруд.Пръсна ми вагината.Такова здраво ебане ми хвърли във всичките дупки.Еба ме на дивана, на пода, в коридора, кухнята...На всякакви пози.Накрая ми напълни ануса със сперма.А когато се стегнах спермата се стечи по бедрата ми.Ох какво ебане...