сряда, 1 март 2017 г.

С друга жена

След като опитах вкуса на вагина, много исках да бъда с жена.Пуснах една обява в интернет и с мен се свърза едно младо момиче.Представи се за Диана на 21 години от Сливен.Тя си падала само по жени и обичала по грубия секс.Перфектно.Накарах я да ми изпрати снимки.На снимките беше една готина мацка със супер тяло и много красива.Тя беше толкова красива, че първоначално не повярвах, че снимките са реални.Предложих и да ми дойде на гости, но тя отказа.Предпочитала, аз да отида.И така след няколко дни бях в автобуса и пътувах за Сливен.Да ви призная, аз до последно се съмнявах в това момиче и очаквах изобщо да не ме посрещне никой или да не отговаря на снимките.Но бях разочарована в добрия смисъл на думата.Мацката ме чакаше и беше перфектна.Харесвам мъже, но да ви призная влюбих се в това момиче.В лицето беше много красива, с хубава права гъста коса, с хубави средно големи цици и апетитно дупенце.И като върви демостративно се фръцкаше.Беше много елегантна.От автогарата си направихме една разходка, после пихме кафе и накрая отидохме в жилището където живее.Момичето имало заможни родители и живеше в едно малко кокетно, но много луксозно обзаведено двустайно апартаментче.Тя предварително се беше подготвила и на масата имаше ягоди, сметана и шоколадови бонбони.Тя предложи първо да минем двете през банята и тогава да правим каквото ще правим.Когато се съблякохме и влязахме под душа вече можех да видя перфектното и тяло.Беше уникална.Тя предложи взаимно да се насапунисаме и когато започнах да я съпунисвам много се възбудих.Имаше средно големи гърди, но много стегнати и приятно заоблени и стърчащи напред с малки зърна.А путенцето и беше гладко избръснато и имаше много секси малка татуировка на пъпчето.След като се изкъпахме заедно, седнахме на масата, тя извади бутилка шампанско от хладилника и запалихме цигари.Пиехме шампанското с ягодите.След втората чаша, тя започна да ме храни с ягоди и изведнъж ми се нахвърли.Бутна по гръб да легна на дивана, прекрачи ме и вплетохме като змии езиците си.Мацката знаеше много добре да се целува.Вкарваше си целия език в устата ми...имаше много пъргаво езиче, после започна да ме лиже по врата.Възбудата в мен растеше и започнах да си въртя таза и да пъшкам от кеф, тя ми развърза халата и гърдите ми се озоваха пред лицето и.Тя започна да ги мачка и да ги целува, и постепенно слизаше надолу към венерения ми хълм.Обаче тъкмо когато очаквах да започне да ме лиже, тя пак се качваше нагоре, като неспираше да ме опипва с ръце и с устните си.Охоо малката си играе с мен явно..После тя взе шампанското и разля на гърдите ми.Започна да ми лиже гърдите, а с една ягода ме дразнеше по клитора.Полудявах от възбуда.След като хубаво ме подразни с ягодата ми я подаде да я изям.Ягодата беше сочна с вкус на влагалището ми.И после тя слезе надолу...Започна бясно да ми ближе клитора и естествено нямаше как да спра огромната възбуда и свърших.Започнах да подскачам от оргазма.Сега е твой ред каза тя махна си халата и легна до мен на дивана.Аз станах и веднаха се настаних отгоре и.Изсипах и малко шампанско на страхотните гърди и започнах настървено да си играя с тях.След това се спуснах надолу и с голямо желание започнах да я лижа.Тя започна да охка от кеф.Това ме стимулира да започна още по яростно да я лижа.Виждах по гримасата на лицето и, че оргазъма е много близо и нарочно забавих темпото да я помъча малко и аз.О не какво правиш каза тя и грубо ме хвана за главата и започна да си натиска путката към устата ми.Аз обаче се отскубнах и това я накара да полудее.Стана хвана ме грубо за косата и ме принуди да легна по гръб, а тя седна на лицето ми.Виждах я как беше много близо до оргазъма и това я побъркваше...Тя ми държеше ръцете над главата ми и яростно си натискаше вагината на устата ми.Опитах се да се освободя за я подразня още малко, но тя ме държеше здраво и изведнъж от вулвата и излезе мъзга.Помислих, че пикае в устата ми, но като я видях как започна да трепери цялата, да скача и да крещи силно, усетих, че това е оргазъм.Мислих, че след оргазъма ще се успокой, но тя стана още по дива.Наведе се и ме целуна с език, сякаш искаше да усети вкуса на собствените си сокове.А после ме погледна със секси злоба и ми се изплю в устата.Очите и светеха от възбуда.На лицето и беше изписана агресия.Пак ми се изплю в устата и ми удари един шамар.Хвана ме грубо за косата и ме повлече към спалнята.Бях изненадана от това поведение, но и аз бях много възбудена.Понечих да се изправя от леглото, но тя ме бутна пак да легна, пак понечих да се изправя и тя ми се изплю в лицето, аз също я наплюх и тогава тя ме хвана грубо за косата погледна ме със страшна злоба изплю ми се агресивно в лицето и ми заби шамар.Страшна кучка.Бръкна в ношното шкафче и извади голям вибратор.Обърна ме по корем и без да ме пита ми го заби в ануса.Нахака ми голямото парче в гъза и хич не и пукаше.После извади един дълъг двоен вибратор навря ми го путката, а другия край си го вкара в нейната путка.И така двете седяхме една срещу друга с вибратора в путките ни.Накрая двете свършихме заедно и се отпуснахме изморени на леглото...После се изкъпахме и докрая на вечерта тя се държеше грубо с мен.Постоянно ме обиждаше, че съм дърта курва, биеше ми шамари, плюеше ме...ебеше ме с пръсти във всички дупки...беше много извратена и това много ми харесваше.