вторник, 11 април 2017 г.

Колегата ме изчука брутално

Един колега постоянно ме сваля, и направо директно ме кани да пием нещо в тях с райбер.Редовно прася секс и групов секс и не съм опряла до него.По принцип не съм взискателна, но колегата който се казва Янко между другото е стар ерген на 50 и няколко години, грозен и много дебел.Миналата седмица споделих на моя мъж, че колегата е много нахален и той ми каза, че да правя каквото искам.И така на следващия ден когато Янко пак ме покани у тях, реших да му пусна за да му мине мерака и да ме остави на мира.След работа директно отидохме в тях и докато влязохме в тях той влезе в банята да си удари един душ, а аз седнах на едно диванче.в кухнята и пушех докато го чакам.След няколко минути той влезе в стаята гол с препасана хавлия на кръста и седна до мен.Запали и той цигара и когато я изпуши ме хвана за главата и започна да ме натиска да духам.Разкопча си хавлията и пред мен изскочи едно голямо, дебело с много вени парче.Хуя му беше много космясал и имаше голяма курова глава.Бреййй какво парче извади казах му аз и се наведох и му лапнах главата на хуя.Започнах бавно да му духам, а той ме държеше за главата и леко ме натискаше...аз много се стараех да го поема целия в устата си, но хуя беше поне 20см и нямаше как да стане.Гледай каква работа, грозен, дебел, дърт, а какъв хубав кур извади.След малко кура така се надърви, че стана като камък.Голям хуй, дълъг дебел, с голяма розова глава ип множество вени по целия ствол.Когато хубаво го надървих, Янко набързо ми разкопча ризата за да ми извади цицките на показ, стисна ги грубо с ръце, повдигна ми полата нагоре, отмести ми прашката на една страна и ми заби грубо един пръст в путката.И когато ме разработи с пръст, който беше с дебелина на кебапче, ме дигна и ме положи на кухненската маса по гръб и си вкара големия хуй.Въпреки, че бях влажна и разработена когато си вкара хуя доста ме заболя, но след малко свикнах с големия чеп и започнах да пъшкам от кеф.А наш Янко ме ръга с големия чеп душманската.Целият плувнал в пот не спира да ме чука.Ръга си хуя в путката ми бързо и до дъно.Признавам си има хубав чеп и знае как да го използва.След като ме докара до оргазъм върху кухненската маса, той седна на дивана и ме накара да се нанижа на кура му.Първо го яздих с лице към него и докато му скачах на хуя, той неспираше да ми мачка циците, а после ме накара да го яхна с гръб към него, а после ме бутна и ме накара да застана на четири крака на пода.Ох малеее...както ми е тясно влагалището на тази поза, направо ме побърка.А пода беше с мокет и от грубите му тласъци, усещах как ми прежулва колената, но тогава не ми пукаше, имах голям хуй във вагината и умирах от кеф.След малко Янко нададе боен вик, извади си рязко хуя и ми го даде в устата.Напълни ми устата с топла сперма, която после доволно преглътнах.Облякохме се...погледнах часа беше 9 вечерта.Уоууу повече от три часа сме правили секс.Облякохме се набързо и Янко ме закара со нас.Когато се прибрах в нас и моя ме попита къде съм била му казах истината, че колегата ме е ебал, че има голям хуй,че три часа ме е ебал и шундата ми е зачервена и ме боли, че съм му глътнала спермата...Тези приказки много го възбудиха и той ме закара в спалнята и започна да ме чука.Аз му говорех как Янко ме еба, а той слушаше и ме ебеше.Колената ми бяха протъркани и зачервени и аз му ги показах.Виж как ми зачерви колената като ме еба на кучешката- казах му аз, а той започна да ме ебе с още по-бързи тласъци.Той много обича да ме ебе след като путката ми е изчукана от чужд кур.Беше толкова възбуден, че свърши бързо.Напълни ми зачервената путка със сперма.