неделя, 4 юни 2017 г.

Пръсна ми сливата и ануса от дупчене

Ей така без повод се чудех с какво да зарадвам моя мъж и ми хрумна да отида до секс шопа и да му избера нещо.Мислех да му купувам секс кукла ама се отказах за какво му е винаги може да ме ебе, гледах там разни вагини, ануси, но се отказах.От магазина продавачката ми предложи пенис помпа или рингове за пениса.Реших, че не му трябва помпа той няма проблем с ерекцията и затова му купих пенис ринговете.Продавачката каза, че стягали пениса и така той ставал по-голям и по-твърд.Ще видим.Ринговете бяха три на брой и еластични и прибрани в една готина кутийка.Когато се прибра от работа му казах да мине през банята и той разбра, че пак ще се ебем.Бях приготвила вкусна вечеря, салата, ракия както си му е реда.След като се наядохме, на вечеря преди секс той винаги яде малко за да не му е пълен корема и да ме ебе спокойно, пийна няколко ракии и когато си изяде салатата му подадох кутийката.Изненада се на ринговете и ми каза да му ги сложа.Аз застанах на колене пред него изхлузих му гащите и му сложих най-големия ринг който обхваща топките и члена и започнах да му смуча топките.Докато му смуча топките му правех и чикия.Хуя се дървеше и затова сложих другия ринг който се слага в основата на хуя.Хуя му стана голям, твърд и вените му щяха да се пръснат.Започнах да духам.А когато сложих и третия ринг, който явно много хубаво го стегна, хуя му щеше да гръмне.За първи път виждам хуя му толкова голям.Главата ярко червена напълнена с кръв твърда като от стомана.Всяка една вена по хуя му беше изпъкнала.А хуя дебел... чудо.Продължих да му лапам хуя който си мислех, че всеки момент ще гръмне в устата ми.Смуках му топките и с език му близках твърдата и голяма хуйова глава.Исках да усетя това чудовище в мен.Изплюх му се на кура и лекичко го възседнах.Голямата червена хуйова глава влезе бавно и разпъна влагалището ми.Чудо хуя му не порастна на дължина, но на дебелина стана страшен.Особено главата беше уникално голяма.Започнах бавничко да се движа по целия му ствол.Беше яко надървен.Свърших много бързо.И пак и пак...След това моя ме накара да застана на четири крака и ми го навря в путенцето.Той знае, че на тази поза влагалището ми е най-тясно и нарочно ме накара да застана на тази поза.Мале тази глава като влезе полудях и започнах да бутам назад таза си...Хуя му ме изпълваше отвсякъде.А по едно време като започна да ме дупчи полудях отвсякъде...Дупчене викаме, когато си вкарва и изкарва само главата.Аз по принцип много обичам така, а сега както главата на хуя му е още по-голяма и твърда беше невероятно.Главата на хуя влиза рязко и излиза рязко...влиза...излиза...путката ми джвакаше от мъзга.И от време на време изкарвах въздух все едно, че пърдя...това допълнително ме възбуждаше и аз свършвах ли свършвах.Свърших безброй пъти.Обаче моя не свършваше и след като хубаво ми наеба путенцето беше ред на дупенцето и след малко голямата курова глава проби отверствието и неканено влезе грубо в задния ми двор.Измънках от болка и наслада.А куровата глава безмилостно влизаше и излизаше.Мъжа ми започна и в ануса да ме дупчи.Вкарва и изкарва...сякаш си играеше с ануса ми.Беше безмилостен.Дупчеше ме грубо и без капка жал.А накрая ми напълни разработения анус със сперма и когато си извади хуя от ануса ми и когато се стегнах се чу пръц все едно, че пръднах и спермата се стече по бедрата ми...Пръднах ти спермата хаха му казах аз и взаимно се засмяхме...