неделя, 5 март 2017 г.

Зверско ебане

Вчера моя се прибра от работа и ме извика в коридора.Когато го попитах какво има, той ми каза, че иска да ме чука и ми заповяда да падна на колене пред него.Охооо искаш да си играем казах аз и коленичих пред него.Той си разкопча дънките и ми подаде хуя в устата.Лъхна ме миризма на немит кур...ммм измънках отиди да го измиеш казах аз, а той ми каза да не се обеснявам и да лапам.Отиди де...тогава той ме хвана грубо за главата и ми го наби целия в устата.Грубиян.Явно пак ще ме ебе грубо...Започна да ме чука в устата...целия му хуй стана в лиги и вече не ми пукаше, че не го е измил.Ебеше ме много грубо в устата и след минута сълзи се стичаха от очите ми, добре, че не бях гримитана.Давеше ме с кура си.Опитвах се да се отскубна, но той ме държеше здраво и не ми позволяваше да си извадя хуя от устата.Едва успявах да си поема дъх.Беше много груб и точно това ме възбуждаше.Бях много влажна и исках вече да ме чука и когато успях да си извадя хуя от устата му казах, че искам да ме чука.Млъкни каза на висок тон той и започна да ме удря с кура по лицето.Изправи се.Изправих се и той с един замах ми разкъса потника...циците ми се олюляха пред лицето му.Тогава започна да ме бие грубо по циците.Циците ми почервеняха от силните шамари.После започна да ги стиска силно, мачкаше и хапеше зърната ми.Беше много груб, а аз вече полудявах от възбуда.Айде чукам ме де казах с тих глас сякаш му се молих...но той сякаш не ме чуваше и продължи да издевателства над мойте цици.Когато му писна да си играе с тях ме хвана грубо за устата и ми се изплю в нея.Очите му светеха от злоба.Беше полудял от възбуда и изпитваше огромно удоволствие да се гаври с мен.Искаш ли секс курво ме попита и когато му казах ох даааа чукай ме.Тогава той ми каза, че няма да ме чука още и пак ме накара да клекна и да му духам.Изобщо той си правеше каквото иска с мен.Изведнъж ме накара да стана допря ме до стената и започна да ме гали по путката през анцуга.Аз бях толкова мокра, че на анцуга си между краката имах петно от мъзга.После той ми събу анцуга и започна грубо да ми бърка в путката с пръсти.Замалко да свърша, той обаче усети това и за да ме подразни още повече нарочно си извади пръстите от путката ми и започна пак да ме ебе в устата.Вкарваше си целия кур и ми стискаше ноздрите да не дишам. Задавих се и и опръсках с лига целия му кур.И когато той ме остави за няколко секунди да си поема дъх, му казах, че полудявам и искам вече да ме чука.Тогава той ме надупи и започна да ми лиже ануса.После започна да ме чука с пръсти в ануса.Нарочно го правеше.Можеше да започне да ме чука в путката, но той започна да ми пъха пръсти в ануса.След като хубаво ми разшири халката с пръсти ми бутна хуя в задния двор. И от ануса директно в устата ми го слагаше.И ебе ама зверската,като обезумял... пъшка силно и ебе с дебелия хуй.Започна да ми говори мръсотии и не спираше да ме чука в ануса и в устата.Ще ти пръсна гъза от секс...нарочно не те еба в путката, за да ти е гадно.Чули курво...ох да стенех силно и аз и поемах хуя в гъза си.Тези негови думи ме надъхваха много.Целите бяхме в пот.В коридора миришеше на пот, мъзга, секс...Незнам как да ви го опиша, но наистина ми пръсна гъза.Разката ме...ануса ми беше широко отворен, а лицето ми беше цялото в лиги.Ебеше в анала на кучешката поза, дърпаше ми косата, биеше ми шамари по задника.Запушваше ми устата, защото аз буквално крещях от здравия анален секс.Ебеше ме много грубо, все едно съм някой боклук.Плюеше ме по лицето докато ме чукаше в ануса, перверзно и супер възбуждащо.По едно време ми го извади от гъза и започна със силни шамари да ме бие по задника.Дупето ми се зачерви от шамарите.Пъшках от болка и удоволствие едновременно.После ме хвана грубо за косата и ме помъкна към хола.Държеше се с мен като някоя долна курва.Бутна ме на дивана, накара ме да застана на кучешката поза и започна пак да ме чука в ануса.Айде сложи ми го путката де...изкрещях от силна възбуда.Няма каза той и започна още по грубо да ме чука в гъза.Усещах как висналите му топки ме плющяха по бедрата.Айде стига си ме мъчил..вкарай ми го в путката де...молих му се, но той продължаваше да ме чука отзад.Айде де моля те пъхни ми го в путката.Тогава той го извади от гъза ми и ми го вкара в путката...Ох Ох тъкмо щях да свърша и той пак си го извади.Мръсен изрод изкрещях обърнах се и му забих един шамар.Ще ме ебеш ли днеска бе мръсник.Той нищо не каза заби ми един шамар надупи ме и ми го вкара рязко в ануса.Изрод мръсен стига си се гаврил с мен искам да свърша.Бях обезумяла от възбуда и исках много да свърша и буквално му крещях.Тогава той ме хвана грубо за косата и ме придърпа към прозореца.Дръпна щорите, надупи ме и ви го вкара от ряз в путката и започна с бързо темпо да ме чука.Леле майкооооо започнах да викам от кеф и след секунди се разтреперих цялата.Започнах да пръскам мъзга.Мощен оргазъм.Гърчих се като някой червей на хуя му.Той не забави темпото и продължи да ме чука на бързи обороти.Нека всички да видят как те еба мръсна курво...крещеше той и ме ебеше бързо.Ох майко, ох майко виках аз, беше много възбуждащо да ме ебе на прозореца.Полудях.Дърпаше ме силно за косата и ме ебеше мъжката.Ох леле...разката ме... ох много хубаво ме ебеш...леле майкооооо пръсна ми путката...ох бе човек... пръсна ме от секс.Почти не си спомням какво му говорех, защото бях много възбудена, но постоянно му приказвах за да го надъхвам.Неспирай...еби ме...циците ми се тресяха от зверското ебане на прозореца.По едно време гледам един съсед от другия блок пуши цигара и ни гледа.Майкоооо изкрещях давай еби ме ...един ни гледа.Полудях от възбуда.Той започна още по здраво да ме ръга с дебелия си хуй, а аз свършвах и свършвах.Пръсна ми вагината, а накрая ми свърши в устата.