петък, 7 април 2017 г.

Поставих рекорд! Поех три хуя в ануса

За 8-ми Март моя да вземе да покани две млади жребчета.Казваха се Юли и Владо и бяха около 20-25 годишни.Моя без нищо да ми каже дойде да ме вземе от работа с колата и тези младите стояха на задната седалка.И от там директно в нас.Аз влязох да си взема душ, и както се къпах при мен влязоха младите момчета.Не се стреснах от тях, а от големите паламарки които имаха.Бяха много надарени.Все бях виждала пениси, ама тези бяха много дълги.Бях поразена от тяхната дължина във виснало състояние.Нямах си и на идея какво ще стане когато тези курове се надървят.Те дойдоха до мен и започнаха лекичко да ме опипват, единия ме хвана за циците, другия ми мачкаше задника, а аз започнах да им насапунисвам големите курове.Започнах старателно да им мия членовете, а пичовете настървено ме обарваха...Юли ми смучеше цицките и грубо ги стискаше, а Владо вече ми бъркаше с пръсти в путката.Владо започна да се дърви и пениса му стана чудовишно дълъг.Вече му го бях измила и затова клекнах пред него хванах му дългия хуй с две ръце и започнах настървено да му духам.Това пишлеме беше адски надарено...мислех си аз и не спирах да духам, а другия пич почна да ме удря с хуя по главата.Малеее ако тези момчета знаят как да ги използват тези курове ще ме пръснат от секс...Извадих си големия хуй от устата и го попитах: - Колко е дълъг? - 28см каза гордо младежа и ми го бутна в устата... аз само успях да измънкам, а Юли ме хвана за ръката и ме накара да му бия чекия, той също започна да се дърви и неговия член също започваше да става огромен.A твоя кур колко е дълъг?- попитах и него. 26 см отговори той и ми бутна главата най-накрая да лапна и неговия кур.И така се озовах под душа в банята и духах на два големи кура.След като хубаво ги надървих им предложих да отидем в хола за да ме почват.Момчетата толкова искаха да ме ебат, че като отидохме в хола без да се бършат направо ме почнаха.Докато влезем в стаята Владо ме бутна да легна по гръб на дивана, развърза ми халата и най-безцеремонно ми го набута в сливата.Хич не му пукаше, че беше с голям член и трябваше по-внимателно да подхожда, поне в началото.А другия се надвеси над главата ми и аз нямаше какво друго да направя освен да му поема змията в устата си.А Владо продължаваше да ме блъска грубо с големия хуй, и точно когато си извадих хуя на Юли от устата за да погледна надолу как ми влиза големия кур на Владо и точно в този момент кура му излезе и легна върху корема ми.Лелеееее хуя стърчеше няколко сантиметра над пъпа ми...Толкова се шокирах, че без да се усетя попитах на глас: Как го поемам това бе...къде влиза този хуй...Владо не ми отговори, само се засмя и ми го бутна във влажната вече вагина.Хуя потъна някъде дълбоко в мен.После беше ред да ме поебе Юли и въпреки, че неговия хуй беше с 2см по къс немога да кажа, че ми олекна...напротив и той бая зор ми хвърли с големия си хуй.После решиха да ми правят сандвич и тук вече се включи и моя.Двата дълги хуя в сливата, а моя си мушна дебелия хуй в задника ми.Тука вече щях да полудея от кеф.Направо онемях.После двамата в ануса, а моя в путката.Скъсаха ме... а накрая за капак трите хуя с ануса.Тук си помислих, че ще ми разпорят ануса, но неможаха.Тримцата ме чукаха в задника, а аз получих анален оргазъм.За първи път имах три хуя в ануса.Поставих рекорд.Накрая всичките ми свършиха в зейналия анус.