неделя, 5 март 2017 г.

За пореден път два хуя в ануса

Решихме да поканим Стефан и да ми направят една тройка с моя.Той се съгласи и след час беше в нас.Моя ме накара да се съблека гола и да започна да му духам.Започнах да духам, а моя го подкани да ме ебе в устата.Стефан започна да ме чука в устата...ебеше ме грубо, но според моя мъж явно недостатъчно защото му каза да е по-груб.Е как да не е груб бе казах аз... не виждаш ли как се давя.Искам да е още по-груб.Стефан продължи да ме дави с хуя си...Ебеше ме много грубо в устата и след минута сълзи се стичаха от очите миа.Давеше ме с кура си.Опитвах се да се отскубна, но той ме държеше здраво и не ми позволяваше да си извадя хуя от устата.Едва успявах да си поема дъх.Беше много груб и точно това ме подлудяваше.Но моя явно искаше да е по-груб с мен и му каза да се отдръпне и така рязко си вкара хуя в гърлото ми, че аз повърнах.Видя ли как се прави бе...обърна се той към Стефан.Ей така искам да ти повръща на кура курвата и пак си го навря целия хуй в устата ми и ми стисна носа да не дишам.Гледах го с широко отворени очи и чувствах, че се задушавам.Когато той си извади хуя едва успях да си поема дъх, защото Стефан веднага ми го наби в гърлото.Пак повърнах...А така чух да казва моя.Стефан така се надъха, че започна да издевателства над мен и хич не му пукаше, че го прави пред моя мъж.Давеше ме с хуя си,повръщах...Въпреки, че се гавреха с мен, аз бях влажна и исках някой да ме чука.Айде чукайте ме...подканих аз мъжкарите, но те продължиха да ме гаврят.Накрая и двамата ми свършиха на лицето.Накараха ме да не се бърша и така седнахме да изпием една бира за кратка почивка, след почивката те даже не си измиха куровете и ме накараха пак да им лапам.След като ги надървих първи ме почна моя, накара ме да го яхна, а в устата другия хуй.Моя ме ебеше на силни тласъци и от тези силни тласъци почти поемах целия кур на Стефан в устата си.После ме положиха на четири крака и започнах да духам на моя, а Стефан ми го пъхна в путката.И като започнаха да се редуват...лапам единия кур, другия ме ебе...После както бях на четири крака, моя ми го вкара отзад, а другия хуй отпред като пиле на грил бях.Дебелите чепове ме обработваха във всички дупки вече.После яхнах Стефан и духах на моя.По едно време Стефан го извади от путката и ми го навря в отпуснатия анус.Пръснаха ме.Послед яхнах Стефан и двамата с моя си пъхнаха куровете в разработение ми анус.Аз обичам секс и те знаеха това и ме ебаха грубо в задника.Накрая ми се изпразниха в устата.Преглътнах спермата и се отпуснах на дивана.Бях скъсана от секс.Ануса, вагината...всичко ме болеше.