петък, 21 април 2017 г.

На Великден тройка зверско ебане в гъза

Бях ви обещала да ви разкажа как ме ебаха на Великден.Мъжете седнаха да пият ракия, а аз стоях гола между тях двамата.После те се съблякоха чисто голи и започнаха да играят табла и ме караха да им лапам куровете докато играят.След като изиграха няколко игри и изпиха няколко ракии, моя каза на Янко, че е време да ме ебат и отидохме в спалнята.Двамата легнаха на спалнята, а аз започнах да им правя чекии едновременно на двамата, след малко Янко се надърви и ме накара да се надупя.Аз лапнах на моя хуя, а той се намести зад мен и тъкмо да ми го вкара в путето, когато моя му каза, да ми го вкара отзад.Янко днес само в гъза ще я ебем каза той...ммм измънках аз с хуя в устата и усетих как голямото парче на Янко се опитва да влезе в ануса ми.Без плюнка даже Янко натискаше грубо и се опитваше да влезе с взлом в задника ми.Оууу извиках от болка, когато големия му чеп проникна във все още стегнатия ми анус.Янко ебе грубо и точно това ми харесва.Той започна да ме ебе със силни тласъци... толкова силни, че хуя в устата ми влизаше дълбоко в гърлото ми.Ебеше ме като изруд...груби, дълбоки, бързи и брутални тласъци...аз харесвам грубия секс и точно затова обожавах да ме чука Янко.След малко ануса ми се отпусна и започнах буквално да крещя от кеф.Започнах да говоря мръсотии...Ох да ...пръсни ми гъза...давай...давай...скъсай ми задника от чукане с големия си хуй...Това го надъха и той започна още по-грубо да ме чука.След малко моя стана и ме положи по гръб, вирна ми краката и ми го забучи в разработение анус.Вкара ми го някъде десетина пъти, извади го от ануса ми и го вкара в устата ми...само успях да го оближа, защото го изкара и накара Янко да го замести, той ми го вкара и тъкмо започна да ме лашка, когато моя му каза да го извади и да ми го бутне в устата.Янко си извади големия хуй от гъза и веднага в устичката ми го нахака, тъкмо му залапах лакомо големия чеп и моя му каза да си извади хуя.След като Янко си извади хуя от гърлото ми, моя ми го навря в ануса, после в устата и после Янко така.И така започнаха да се редуват, малко в гъза, малко в устата и следващия.След като се извъртяха двайсетина пъти, ме накараха да застана в кучешката поза и започнаха пак да се редуват, само, че тоя път преди да ми го вкарат в гъза, първо се изплюваха в него и после започват да ме ебат.След малко ануса ми започна да джвака от плюнките...изобщо много ме гавреха, държаха се с мен като с някоя курва от улицата, но на мен точно това ми харесваше и търпях гаврите.После Янко легна по гръб и ме накара да го яхна, а след като се нанизах на хуя му, той започна да ме чука в гъза с бързо темпо, а моя ме гледаше и си биеше чекия, изведнъж хуя на Янко излезе от гъза ми , и моя рязко ми го забучи в отворената дупка и започна да ме клати като дивак.Янко изчака няколко секунди, и явно му се ебеше защото неизчака моя да ме изчука и започна да натиска с хуя си да ми го вкарва отзад и след малко вече имах два хуя в ануса.И те започнаха да ме работят.Мъжете удариха няколко ракии, което означаваше, че скоро няма да свършат и то така и стана...доста дълго ме ебаха.Пръснаха ме от ебане, а накрая ми се изпразниха в задника.