неделя, 9 април 2017 г.

Кафе със сперма и ебане в гъза

В Събота когато станах заварих моя да ебе Диана.Ебеше я в коридора.Беше я подпрял на стената и я работеше в гъза.До снощи тя беше девствена в гъза, но сега определено и доставяше удоволствие да я ебат в гъза.Моя я ебеше с груби и дълбоки тласъци, а тя се кефеше и поемаше дебелия му хуй в ануса.Беше прехапала устни и покорно поемаше дебелия кур в задника си.Той я дърпаше за косата и я ебеше юнашката...грубо...а тя пъшкаше силно и се извръщаше назад за да може да гледа как и влиза в задния двор.Аз отидох в кухнята да си направя кафе, а те продължиха да се ебат.Когато излязох от кухнята, те вече бяха в хола на дивана и тя скачаше върху хуя му.Наистина беше много добра.Въртеше си задника по часовниковата стрелка и обратно...скачаше бързо, после бавно...после пак почваше да си върти гъза...аз си пиех кафенцето и пушех цигара, а те се ебаха зверската...После тя пак си го пъхна в гъза и пак започна да скача на хуя му като дива.И докато му скачаше на хуя с пръсти си търкаше клитора...а накрая когато моя реши да се празни, тя го накара да ми сложи сметана в кафето.Тя го хвана за хуя и започна да му бие чекия и след малко той изля топла и гъста сперма в кафето ми.После тя започна да му облизва хуя по цялата дължина а аз отпих от кафето със сперма, а тя също поиска малко кафе и отпи голяма глътка.Така започна този интересен ден...

Няма коментари:

Публикуване на коментар