неделя, 9 април 2017 г.

Четири кура ни пръснаха от секс мен и Диана

След като моя пръсна гъза на Диана за добро утро изпихме по едно кафе и докато си пиехме кафето ей така на майтап подхвърлих да извикаме няколко пича и да си направим един групов секс.Моя каза, че иска да ебе Диана, но ако съм искала да поканя други мъже, а тя пък хем по жени си падаше беше готова да пробва групов секс.Никога не е била с повече от един мъж и много и се искало да пробва.Ей аз до снощи не бях ебана в ануса, а сега много искам там...даже не съм и предполагала, че толкова много ще ме възбужда...искам да пробвам сандвич... каза тя.И така решихме да поканим няколко пича и да става оргия.Моя звънна на Юли и Владо с големите хуйове, звънна и на Стефан нашия семеен приятел с дебелия чеп.Първи пристигна Стефан и започнаха заедно да ни ебат.Първо естествено започнаха да ебат нашата гостенка, а после мене.Тя първо започна да духа на моя, а Стефан нетърпеливо и го набучи в сливата.И така Стефан я ръга в путката, а моя я дави с хуя в устата.Присъединих се и започнахме двете да му духаме.Стефчо упорито я ръгаше в сливата, и той много хареса нашата гостенка и така здраво я ебеше, сякаш искаше да остави добро впечатление.После Диана им предложи да и направят сандвич и тя веднага беше набучена на два хуя като пиленце на грил.Мъжете безпощадно и грубо започнаха да я обработват едновременно в двете дупки.Моя и Стефан редовно ме ебат на сандвич и вече бяха толкова добри, че работеха в перфектен сихрон двамата.Куровете им я пронизваха в ненормално темпо и това я побъркваше...Ох голям кеф крещеше тя и неспираше да им говори мръсотии и да хвали мъжете, че много хубаво я ебат...а те ебат ама ебат...а аз стоях и гледах и мастурбирах...по едно време вече неможах да издържа само да гледам и я бутнах да стане, за да се нанижа аз на куровете.Диана стана бавно и с нежелание, но в крайна сметка и аз исках секс...нанизах се на парчоците, а те започнаха да ме работят...и както ме работиха на вратата се звънна и аз станах от куровете за да отида да видя кой е.Погледнах през шпионката, бяха пичовете с големите паламарки, отворих им вратата както бях гола и ги подканих да влизат.Те със светещи очи влязоха и отидохме в хола, там вече Диана беше пак на сандвич, а пичовете се стъписаха...влизай бе...подканих ги аз и без да губя време както бях възбудена и нямах търпение започнах енергично да събувам дънките на Владо.След секунди вече имах хуй в устата, а след още няколко секунди вече бях на колене посредата на стаята и държах два хуя и ги лапах последователно, а до мен моя и Стефан работят Диана.Диана като се обърна и като видя какви дълги хуйове лапам изкрещя от емоция.УОУУУУ какви са тези пишки бе...ммм извадих си единия хуй от устата...големи казах аз и пак лапнах надарения член...Диана не спираше да гледа към големите курове и след минута две се присъедини към мен и най-демонстративно ме бутна и залапа хуя на Владо.Той тъкмо беше вече възбуден и тя лакопо започна да духа на дългия 28см кур.Моя ме хвана за ръката да стана и ми направиха сандвич със Стефан, а Диана започна да лапа големите парчоци.Тя беше много впечатлена от дългите пениси и работливо ги обслужваше с ръце и уста.Аз също неспирах да гледам как си играе с членовете им.По едно време обаче моя и Стефан така здраво започнаха да ме ебат, че направо забравих за чудовищните курове и поемах с удоволствие куровете в дупките си.Изведнъж чух Оууу майкооо и когато извърнах глава да видя какво става Диана беше на сандвич.Тя започна да крещи от кеф.Буквално крещеше и започна да говори мръсотиии.Ох леле...ох момчета ще ме пръснете от секс с тези курове...лелееее не е истина просто...ох тези големи хуйове...ох майкоооо...ох.. момчета ще ме побъркате...Знаех какво изпитва в този момент нали и мене ме ебаха така на 8-ми март.О не...ох ...ох колко е хубаво...неспираше да говори тя и само си извърташе назад главата за да види как тези големи пениси я пронизват.Това явно подразни моя и той си го извади от ануса ми и бутна Владо да се дръпне и и го пъхна в гъза.Лелеееее извика тя...като и влезе дебелия хуй.А Владо нямаше какво да направи освен да го пъхне в моя анус.Охаааа извиках и аз от кеф като ми влезе хуя на Владо в гъза.И така аз имах един дебел хуй в путката и един дълъг в ануса, а тя имаше един дебел в гъза и един дълъг в путката.После се разменихме и пичовете с дългите пениси поебаха мен, а за нея бяха дебелите чепове на моя мъж и на Стефан.После Владо и Юли пак и направиха сандвич, обаче тоя път и моя се присъедини и и го мушна на Диана в гъза.И така тя вече опита какво е да имаш два кура в ануса.Леле майкоооо крещеше тя...ужас...ох...ох...ще ми разпорите гъза...ох..момчета недейте така...но те не я слушаха и я работеха...а аз бях яхнала Стефчо и скачах върху хуя му.После моя и Стефан и навряха дебелите си пениси в путката и, а отзад я работеше Юли, а аз поемах дългия чеп на Владо.После Моя и Стефан си навряха едновременно куровете в путката ми, а Владо си навря курa в ануса ми...Уникално преживяване.Два хуя в путката и един в асуса.Пръснаха ме.Дупките ми бяха разширени до краен предел.Буквално бях разчленена.Направо ми ебаха майката тези курове.И се редуваха, ту два хуя в путката и един в гъза, ту обратната.По едно време Стефан неиздържа и ми свърши на лицето.И така както бях със спермата на лицето моя и Владо продължиха да ме ебат на сандвич.А Диана скачаше като луда върху хуя на Юли, а когато започна да си върти дупето по часовниковата стрелка, той започна да вика и тя скочи като попарена от хуя му и започна да му пие спермата.А след като той спря да бълва сперма, тя си поигра с големия му член докато спадна.После моя отиде да ебе Диана, а пък аз бях ебана от Владо.Накрая той също неиздържа и се изпразни в устата ми.И както бях със спермата в устата отидох и се изплюх в лицето на Диана.Незнам защо го направих, но това хареса.И така беше със спермата на лицето докато моя я ебеше в ануса и накрая и той и се изпразни на лицето.И така приключи нашето групово занимание.