сряда, 14 юни 2017 г.

Удряше ме и ме караше да му правя свирка

Вчера моя се прибра от работа изпи няколко бири а после изпи няколко ракии.Напи се.И след приетия алкохол ми каза да му духам и аз се захванах за работа.Беше доста пиинал и хуя му беше леко мекичък.Духах му сигурно час, а не го изпразвах, предложих му да му седна на хуя, но той отказа.Искаше да му духам и да ме гледа.Той много обича да гледа когато му духат.Много ме измъчи и по едно време вместо да му духам започнах да му правя чекия.Но той неискаше да му правя чекия, а да му духам и ми каза да го лапам.Аз покорно му лапнах хуя, но след няколко секунди си извадих хуя от устата и започнах пак да му бия чекия.Той започна да се нерви и с заповеднически тон ми каза да лапам хуя и аз пак започнах да духам, но вече ми се беше схванала устата и езика.И след минута две пак си извадих хуя и го подкарах на чикия и това вече го вбеси и ми удари един шамар през лицето и ми изсъска през зъби да духам.Наложи се пак да пъхна хуя в устата си.А всеки път когато си го вадех от устата или за да си почина малко или за да си поема дъх.Той ме удряше.Всеки път изяждах един шамар.Държеше се с мен като някоя долна курва.А накрая за финал ми опръска лицето със сперма.И както бях със спермата на лицето ми забърса силен шамар.За финал.Доста силно ме удари.Толкова силно, че спермата от лицето ми изскочи и се разля по паркета...